Ograda Verde, microferma ce comercializeaza online carne de pui, curcan si produse derivate de la animale hranite 100% natural, extinde, incepand din aceasta luna, livrarea la nivel national pentru intreg portofoliul de produse. Microferma infiintata in 2012 a acoperit pana in prezent zonele Bucuresti – Ilfov, Breaza, Ploiesti si Brasov, iar odata cu extinderea livrarii acopera toate judetele tarii. Cifra de afaceri a microfermei Ograda Verde a fost de 250.000 euro in primele 9 luni ale 2021.
Clientii Ograda Verde au la dispozitie pentru comanda online atat produsele din portofoliul propriu – carne de pui, curcan si produse derviate – cat si cele peste 250 de produse comercializate cu ajutorul partenerilor,producatori locali care folosesc ingrediente si materie prima 100% naturale. Aceastea sunt livrate cu transport frigorific, fiind astfel asigurata prospetimea produselor indiferent de destinatie.
Livrare frigorifica, in toate judetele tarii
Extinderea catre livrarea nationala a venit ca urmare a solicitarilor tot mai active din partea clientilor. Este un pas natural in dezvoltarea microfermei pe care ne-am dorit sa-l facem mai devreme, insa a fost nevoie mai intai de asigurarea infrastructurii, astfel incat sa ne mentinem promisiunea de a livra carne proaspata, in conditii de siguranta, a explicat Victor Camarasoiu, fondatorul Ograda Verde.
In prezent, cosul mediu cuprinde 7 produse, cu o valoare totala de 340 lei, pe primele locuri in preferintele de achizitie fiind produsele din carne de pui, urmate de cele de curcan si de produsele lactate.
30% dintre clientii existenti comanda de cel putin doua ori pe luna, argumentul principal de recurenta fiind calitatea ireprosabila a carnii de pasare, datorata procesului lent de crestere si a hranei 100% naturale a acestora. Estimarile arata ca gradul de recurenta la nivel national se va afla la un nivel similar.
Rezultate la 9 luni: crestere de 20% fata de pandemie
Ograda Verde a incheiat primele 9 luni ale acestui an cu o cifra de afaceri de 250.000 euro, o crestere de 20% fata de anul precedent. Pentru finalul anului, microferma estimeaza mentinerea cresterii la 20% fata de 2020. Principalele motoare care sustin aceasta crestere sunt diversificarea portofoliului de produse si extinderea ariei de livrare.
Clientii nostri sunt persoane preocupate de un stil de viata sanatos, care prefera achizitii alimentare din surse sigure. Caracteristicile speciale ale produselor noastre au impact aproape imediat asupra preferintelor culinare. Odata ce descopera savoarea si prospetimea produselor din Ograda Verde, clientii le includ in mod frecvent in rutina lor de consum alimentar, de aici si gradul ridicat de revenire pentru o noua comanda, a explicat Victor Camarasoiu, fondatorul Ograda Verde.
Potrivit estimarilor curente, livrarile in tara vor ajunge sa reprezinte peste 40% din total in maximum 2 ani.
*** Ograda Verde este o microferma infiintata in 2012 de catre Victor Camarasoiu, dupa o investitie initiala de 50.000 de euro. Conceptul care sta la baza businessului se bazeaza pe promovarea strategiei farm to fork, cu un lant alimentar scurt si o trasabilitate clara a produselor. Astfel, pasarile de la Ograda Verde sunt crescute liber, cu hrana 100% naturala si un ritm de crestere lent. Centrul de sacrificare este autorizat de catre directia sanitar-veterinara, iar transportul catre client se face cu masini frigorifice la temperatura controlata, in 24 de ore de la sacrificare