Pisicile nu au fost inventate de utilizatorii rețelelor de socializare. Pisicile există de mii de ani, iar în Egiptul antic erau idolatrizate.
Când o pisică murea, egiptenii din Antichitate țineau doliu. Mai mult decât atât, pisicile erau mumificate și îngropate în morminte sacre, iar o astfel de groapă putea conține mumiile a sute de mii de pisici, aduse acolo de-a lungul anilor.
În Evul Mediu, însă, pisicile au fost considerate ca fiind aducătoare de ghinion. Pisicile erau bãtute, ucise sau alungate din oraşe şi sate. Papa Grigore al IX-lea o clasifica drept “creaturã diabolicã”, iar orice persoanã care deţinea o pisicã era automat suspectatã de vrãjitorie şi deseori condamnatã la moarte împreunã cu animalul de companie.
Citește și: FOTO. Cum arată un adăpost pentru PISICI în care suntem siguri că ai vrea să locuiești și tu
Au devenit, din nou, regine
În ultimele secole, pisicile s-au reabilitat în ochii oamenilor, iar pe Internet au devenit adevărate regine.
CBS a realizat un reportaj prin care a demonstrat amploarea prezenței pisicilor în mediul online. Astfel, conform companiei Friskies, producătoare de mâncare pentru pisici, 15% din tot traficul de pe Internet are legătură cu pisicile, iar asta înseamnă o industrie de zeci de miliarde de dolari.
Un exemplu clasic este celebra pisică Maru, care a strâns aproape 250 de milioane de accesări pe Youtube.
Galeria foto de mai sus nu face excepție și vă prezintă pisicile ”ninja”. Imaginile sunt fascinante!