Chinezii au inaugurat, în iunie 2011, proiectul Jiaozhou Bay Connection, care reprezintă un ansamblu de poduri deasupra mării, cu o lungime totală de 42,4 km.
Cel mai mare segment, de 26,7 km, a intrat în Cartea Recordurilor ca fiind cel mai lung pod peste apă din lume.
Pentru a duce proiectul la bun sfârșit, chinezii au utilizat 450.000 de tone de oțel și peste 2,3 milioane de tone de beton.
Iar partea interesantă proiectului abia urmează: proiectul a costat 1,36 miliarde de euro, conform BBC, 1,32 miliarde de euro, conform Daily Mail, sau 1,86 miliarde de euro, conform The Guardian.
Indiferent care ar fi suma exactă, podurile de 42,4 km peste apă au costat de 5 – 6 ori mai puțin decât vor plăti românii pentru cei 53 de km ai autostrăzii Comarnic – Brașov (aproximativ 8,5 miliarde de euro).
Aflaţi, din GALERIA FOTO de mai sus, cum arată autostrada din China care umileşte întreg Occidentul.
Citește și: FOTO: Sfârșitul lumii a început în CHINA. Cum arată locurile unde oamenii sunt OTRĂVIȚI sistematic