King Digital a reușit pe tot parcursul anului 2014 să aibă încasări de peste un miliard de dolari de la jucătorii care au cumpărat direct din aplicațiile companiei, potrivit The Guardian.com. Cel mai profitabil joc este de departe Candy Crush Saga care a avut în medie pe lună aproape 10 milioane de utilizatori plătitori, iar suma medie cheltuită de aceștia se învârte în jurul valorii de 20 de dolari.
Ultimul update la Candy Crush Saga a fost făcut în luna noiembrie, iar după anunțarea cifrelor, acțiunile companiei au crescut cu peste 18%.
Compania King a fost înființată în 2003, în Marea Britanie, de câțiva IT-isti. Ei și-au dorit sa realizeze un joc simplu, dar care să creeze dependență în rândul utilizatorilor. În prezent, Candy Crush Saga a devenit cel mai popular joc online, înregistrând 500 de milioane de instalări pe platformele mobile și Facebook. Mai mult, el este accesat de peste 700 de milioane de ori pe zi doar pe tablete și smartphone-uri.