Proiectul "Atlasul Frumuseţii", realizat de românca Mihaela Noroc, a atras atenția presei internaționale. Printre publicațiile interesate de povestea ei se numără cotidianul britanic The Independent, dar şi de televiziunea CNN. "Frumuseţea înseamnă diversitate, iar eu am străbătut lumea pentru a o descoperi", spune fotografa Mihaela Noroc, fiind citată într-un material dedicat proiectului său, "The Atlas of Beauty/ Atlasul Frumuseţii", şi publicat pe site-ul televiziunii internaţionale CNN.
În materialul intitulat "Fotografa care surprinde frumuseţea din lume" se spune că, pentru Mihaela Noroc, frumuseţea nu poate fi definită de o singură ţară, rasă şi etnie.
"Acesta este motivul pentru care fotografa română a cutreierat lumea pentru proiectul său «Atlasul Frumuseţii», căutând să surprindă imagini ale frumuseţii în diferite ţări şi culturi", precizează CNN.
Potrivit CNN, Mihaela Noroc şi-a cheltuit toate economiile pentru realizarea acestui proiect, care a presupus călătorii ale acesteia în 37 de ţări. De asemenea, ea speră să poată să strângă fondurile necesare pentru a continua proiectul "Atlasul Frumuseţii".
Şi publicaţia britanică The Independent prezintă proiectul "The Atlas of Beauty" şi pe fotografa care călătoreşte de-a lungul lumii pentru "a surprinde diversitatea culturală prin intermediul unor uluitoare portrete ale unor femei"."Am văzut mulţi tineri încercând să imite alte persoane, să copieze trenduri internaţionale (…) Am realizat că frumuseţea înseamnă să fii diferit, să fii tu însuţi şi să îţi păstrezi moştenirea culturală", spune Mihaela Noroc, citată de The Independent.
Şi tabloidul britanic The Daily Mail prezintă proiectul fotografei care a plecat din România şi a călătorit prin ţări precum Iran, Peru, Columbia, Myanmar, China, Georgia şi Indonezia, surprinzând prin obiectivul său sute de femei."Sunt o femeie de 29 de ani din România, care şi-a părăsit locul de muncă plictisitor şi a început o nouă viaţă. În urmă cu doi ani, mi-am luat rucsacul, aparatul foto şi am început să călătoresc în jurul globului, folosind economiile pe care le-am făcut în ani de muncă", spune Mihaela Noroc, citată de dailymail.co.uk.
Proiectul "Atlasul Frumuseţii" este prezentat şi de publicaţia franceză Le Figaro, de site-ul american Business Insider, dar şi de site-ul de divertisment boredpanda.com.Potrivit contului său de pe reţeaua de socializare Facebook, Mihaela Noroc doreşte să continue proiectul "Atlasul Frumuseţii" şi să realizeze o premieră mondială: să adauge în acest atlas cel puţin un portret de femeie din fiecare ţară a lumii. De asemenea, ea vrea să lanseze un album şi să organizeze o expoziţie la Bucureşti cu imagini din "Atlasul Frumuseţii".În acest sens, Mihaela Noroc va demara o campanie de strângere de fonduri.
Sursa foto: Cont FACEBOOK Mihaela Noroc