Dacia a crescut în prima jumătate a anului 2015 pe piața auto din Marea Britanie, vânzările din regat urcând cu aproximativ 11,5% față de perioada similară a anului trecut. În total, au fost comercializate peste 14.000 mașini cu logo-ul românesc.
Piața auto din Marea Britanie se apropie din ce în ce mai mult de cea din Germania, cea mai mare din Europa la ora actuală. Creșterea pieței britanice a fost cea mai mare dintre piețele majore europene în primele șase luni ale anului, vânzările urcând la 1,37 milioane unități, cu 6, 96% mai mult față de perioada similară a anului trecut.
Citește și Skoda a anunțat prețurile pentru NOUL Superb. Cât costă berlina în România
Dacia a înregistrat o creștere aproape dublă față de media pieței, în total, în primele 6 luni, fiind comericializate 14.463 unități, cu 11,46% mai mult față de prima jumătate a lui 2014. Astfel, Dacia a ajuns la o cotă de piață de 1,05% (+0,04).
Luna iunie a fost una cu o creștere de 12,93% pentru întreaga piață britanică, la 257.817 unități, în timp ce Dacia a urcat cu aproximativ 33%, la 2568 unități. Renault a realizat vânzări doar de aproximativ trei ori mai mari decât Dacia, diferență care este în scădere.
Cel mai bine vândute mărci din Marea Britanie sunt: Ford (177.150 unități, +2,07%), Vauxhall/Opel (142.434, +0,58%), Volkswagen (120.064, +8,49%), Audi (86.009, +2,68%), Nissan (83.423, +17,61%).