4.1 C
București
duminică, 17 noiembrie 2024
AcasăSpecialIntel lansează gadgeturi portabile - tricouri și ceasuri inteligente

Intel lansează gadgeturi portabile – tricouri și ceasuri inteligente

Știi că ceva va avea un impact mare atunci când cele mai mari nume din industrie încep să devină parte din tendință. Da, gadgeturile purtabile ar trebui fi următorul hit din tehnologie, iar Intel și-a pus ștampila de aprobare prin înființarea New Devices Group care va explora acestă "oportunitate de piață extraordinară".

"Este, de asemenea, o recunoaștere a ceea ce Intel poate aduce în materie de IP, tehnologii unice, silicon unic și suntem cu siguranță motivați să fim un catalizator important în această piață," a declarat Tom Foldesi, directorul New Devices Group din cadrul Intel în cadrul Computex 2014 din Taipei.

Intel simte că marile branduri de lifestyle vor direcționa creșterea produselor pe piață într-o oarecare măsură. Astfel, împreună cu oamenii de la branduri precum Apple sau Amazon au atras și branduri de lifestyle ca Nike și Oakley. "Noi chiar am dus totul mult mai departe prin faptul că am adus în echipă și antropologi, cercetători comportamentali, sportivi… chiar și persoane cu experiență în operațiuni militare speciale", a declarat Foldesi, adaugând că modul în care consumăm date se va schimba în mod semnificativ cu aceste gadgeturi purtabile.

Dar de ce a cumpărat Intel manufacturierul de ceasuri inteligente Basis din San Francisco? "Ne-am gândit că Basis ar fi un plus la portofoliul nostru de IP. Noi credem că produsul este cu siguranță viabil în sine, dar prin aceasta achiziţie acum dispunem de toata tehnologia și analiza de date care stau la baza acestui dispozitiv. Vom fi capabili să integrăm toate acestea la alte produse pe care le putem apoi scoate pe piaţă ", a declarat Foldesi, arătând cu mândrie smartwatch-ul său Basis B1.

Foldesi zice că e încă prea devreme pentru a putea spune care va fi mai de succes: ceasurile, brăţările, ochelarii sau tricourile. "E încă prea devreme. Nu există un singur device la care lucrăm, lucrăm la o gamă largă. La CES am prezentat căştile inteligente, un set Bluetooth inteligent şi chiar un castron inteligent pentru reîncărcare, iar CEO-ul nostru tocmai a demonstrat cum funcţionează un tricou inteligent."

"Viziunea noastră pe termen lung este ca liantul dintre aceste dispozitive să fie cloud-ul. Foldesi are, de asemenea, un motiv pentru care crede că brandurile de lifestyle vor juca un rol important în acest segment. "Cu cât este mai aproape de corp, cu atât mai personal va deveni și cu atât mai mult oamenii îl vor vedea ca pe o expresie a propriei persoane." Acesta este motivul pentru care Intel a mers mai departe și a anunțat un număr de diferite colaborări cu industria modei.

Cele mai citite

Ilie Bolojan: Fac un apel public către Nicolae Ciucă, Mircea Geoană şi Elena Lasconi să găsească o soluţie în al 11-lea ceas

Preşedintele Consiliului Judeţean Bihor, Ilie Bolojan, cere candidaților de dreapta, să găsească o variantă de a nu fragmenta voturile Partidul Național Liberal a organizat...

Numărul firmelor dizolvate a crescut cu aproape 7% în primele nouă luni ale anului

Cele mai multe dizolvări au fost înregistrate în București, urmat de Constanța, Ilfov, Cluj, Timiș și Iași Numărul firmelor dizolvate în România a ajuns la...

Piața de leasing din România, potențial uriaș de creștere

Sectorul financiar din România se confruntă în continuare cu probleme, precum cea mai scăzută rată de intermediere financiară din Europa Piața de leasing din România...
Ultima oră
Pe aceeași temă