Cel de-al doilea echipament Tunnelling Boring Machine (TBM) a terminat pe 8 ianuarie 2014, execuลฃia tunelului dintre staลฃiile Academia Militarฤ ลi Orizont pe firul doi, în lungime de 533 de metri, se anunลฃฤ într-un comunicat al Ministerului Transporturilor.
Lucrฤrile fac parte din Magistrala 5 de metrou Drumul Taberei – Pantelimon. Utilajul, denumit Sf. Filofteia, a început sฤ foreze în data de 21 noiembrie 2013 ลi în perioada urmฤtoare va fi transferat în capฤtul opus al staลฃiei, pentru a-ลi continua traseul.
Citeลte ลi: Dupฤ Bill Gates, ลi Soros investeลte în FCC, campioana contractelor cu statul român
Primul echipament TBM, Sf. Varvara, va începe sฤpฤturile cฤtre urmฤtoarea staลฃie, Favorit, în douฤ sฤptฤmâni. Tunelul pe care-l va realiza va avea o lungime de 342 de metri.
Graficul de lucrฤri prevede ca structura staลฃiilor ลi a tunelelor sฤ fie gata în prima jumฤtate a anului 2015. Urmeazฤ apoi sฤ fie realizate lucrฤrile de montare a cฤii de rulare, cele de automatizฤri ลi finisajele. Termenul preconizat pentru darea în folosinลฃฤ a tronsonului Râul Doamnei – Eroilor 2 este al doilea semestru al anului 2016.