Actorul John Malkovich şi regizorul Robert Rodriguez lucrează la un film care va fi lansat peste 100 de ani, informează allocine.fr, citat de Mediafax.
John Malkovich a fost angajat de un brand de băuturi alcoolice de lux, Cognac Louis XIII, pentru a realiza un film care va putea fi vizionat abia peste un secol. Pentru acest proiect insolit, actorul a ales să colaboreze cu regizorul Robert Rodriguez.
Însă de ce acest titlu – "100 Years"? Acesta este principiul urmărit de brandul Cognac Louis XIII: să producă un coniac centenar şi de o fineţe rară. Sticlele de coniac consumate în zilele noastre au fost îmbuteliate în urmă cu un secol, în 1915, anul în care regizorul american David W. Griffith, un pionier al tehnicilor cinematografice moderne, supranumit "inventatorul Hollywood-ului", a lansat filmul "Naşterea unei naţiuni".
Brandul Cognac Louis XIII l-a angajat pe actorul John Malkovich – care şi-a imaginat trei versiuni ale viitorului omenirii – pentru această comandă, din care nicio imagine nu va fi prezentată public înainte de anul 2115. Însă cum va fi organizată proiecţia respectivă peste un secol? Potrivit site-ului io9, directorii de la Cognac Louis XIII au inventat un sistem de tichete din metal, pe care clienţii brandului vor putea să le transmită moştenitorilor lor, de la o generaţie la alta. În ceea ce priveşte filmul în sine, acesta va fi conservat pe peliculă. Generaţiile viitoare vor avea deci nevoie de un proiector pentru a putea să îl vizioneze.