Pe bloguri citim, luni, despre muzeul Beethoven din Bonn, care a lansat o carte online cu poveşti despre compozitor, dar şi despre compania aeriană Tarom, care doreşte să iniţieze un proiect low cost.
Victor Kapra scrie despre cartea online cu poveşti despre compozitorul Ludwig van Beethoven.
„Dacă ai auzit de „gamification” și nu știi ce înseamnă, cartea este un bun exemplu de aplicare a acestui concept în PR (pentru muzeu) și e-learning. „Beethoven pentru copii” are variante în engleză, germană, spaniolă, franceză și chineză, iar conținutul multimedia este excelent și distractiv”, potrivit Victor Kapra.
Pe Zoso.ro citim despre un proiect Tarom, prin care se doreşte implementarea de zboruri low cost, pe perioada nopţii.
„De ce ideea Tarom cu cursele de noapte e stupidă. Pentru că nu ia în calcul și restul costurilor pentru pasageri. OK, biletul de avion va costa mai puțin, dar aterizez la 3 noaptea undeva. Am nevoie de transport. Chem un prieten care își strică noaptea pentru mine? Chem un taxi? Parchez eu pe aeroport? Toate astea se traduc prin bani pierduți și zile pierdute. A ateriza undeva în cursul nopții înseamnă că și ziua următoare e pierdută, pentru că trebuie să dorm. Și ziua anterioară e pierdută, pentru că trebuie să dorm ca să nu pierd avionul. Așa că, deși sună bine în teorie, în practică e extrem de neplăcut”, potrivit Zoso.