Micile business-uri cu papioane au „explodat” în ultimii ani, în România. Sunt ele profitabile? Ce obstacole întâlnesc cei care decid să creeze papioane şi să le comercializeze? A devenit papionul un accesoriu din ce în ce mai întâlnit în mediul de afaceri?
Sunt câteva întrebări la care am vrut să ne răspundă mai mulţi antreprenori care s-au lansat în afaceri cu papioane: Diana Oancea (Mon Papion), Ghazaleh Emami (ShOOka Design) şi Şerban Cătălin (Papion).
Dacă pentru Ghazaleh Emami totul a început ca un hobby, pentru Diana, însă, afacerea cu papioane a pornit în 2011 dintr-un motiv practic: „Trebuia să merg împreună cu prietenul meu la un eveniment şi am căutat în tot Bucureştiul un papion decent. În final, m-am rezumat la unul oarecare pentru că nu aveam prea multe opţiuni. După eveniment, mi-am zis «ce-ar fi dacă m-aş apuca să fac papioane?»”.
Din acelaşi motiv practic a început şi Şerban să confecţioneze propriile accesorii.
Citeşte interviurile integral pe managerexpress.ro.