Joi, 14 Martie, începând cu ora 19.00 la sediul IAA Romania, IAA Young Professionals începe antrenamentul pentru o dezbatere interesantă într-o nouă ediţie a Serii YP cu focus pe ceea ce ne rezervă viitorul în media. Întâlnirea îi are ca invitaţi pe Claudiu Şerban (Director Editorial şi Dezvoltare Editura Evenimentul şi Capital), Cristian Lupşa (Editor Decât o Revistă) şiMircea Toma (Preşedinte ActiveWatch).
Cum se comportă presa din România? Au nevoie publicaţiile de mai multe reglementări în ceea ce priveşte libertatea de exprimare? Calificarea şi profilul unui jurnalist: care este realitatea versus teoria? Este presa cea care se adaptează la cerinţele publicului sau acesta din urmă acceptă ceea ce i se oferă? Cum se manifestă şi inovează jucătorii din media? Care vor fi trendurile pe piaţa de media? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care vor sta la baza discuţiei din perspectiva celor trei entităţi importante în media: publicaţia, jurnalistul şi publicul.
Pentru a putea vorbi de viitorul în media trebuie să avem în vedere un diagnostic aplicat asupra prezentului. Piaţa media se află într-o continuă extindere şi transformare, dominată de schimbări previzibile sau nu la nivelul consumului dar şi al comportamentului media. Dar pot fi aceste schimbări privite drept obstacole sau provocări şi punct de pornire pentru inovare?
Cu aportul invitaţilor, ne propunem să aflăm care sunt acele forţe ale prezentului sau viitorului care joacă un rol important în schimbarea peisajului media, dacă putem vorbi de jurnalism responsabil şi mai ales cum se adaptează şi inovează diferiţi jucători din media.
Aşadar, pe 14 Martie la Sediul IAA România (Calea Victoriei 126, etaj 3, în incinta Teatrului Act), tinerii din marcom şi cei pasionaţi de acest domeniu sunt invitaţi la încă o dezbatere captivantă din seria evenimentelor marca Seara YP: Viitorul în media!
Pentru confirmarea prezenţei, ne puteţi scrie pe pagina de Facebook
IAA Young Professionals este filiala International Advertising Association ce reuneşte tinerii profesionişti sub 30 de ani sau studenţi în ani terminali, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi comunicării. În întreaga lume, IAA YP înseamnă peste 1000 de membri, filiale în 12 ţări şi un proces activ de extindere în alte pieţe.
Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA YP în România sunt Serile YP, GalerIAA, Midsummer Party, conferinţele Marketing Innovation, CompetIAA şi B(rand) Yourself. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitaţi www.iaayp.ro.