13.4 C
București
vineri, 3 mai 2024
AcasăSpecialVIDEO| Excelenţa în servicii: ce înseamnă respectul faţă de consumator

VIDEO| Excelenţa în servicii: ce înseamnă respectul faţă de consumator

Excelenţa în servicii este domeniul prin care companiile încearcă să exceleze în ceea ce înseamnă respect faţă de client prin serviciile oferite. Service Leadership Workshop este cel mai important eveniment de acest gen organizat la noi în ţară şi va avea loc pe 31 octombrie în Bucureşti. Mai multe informaţii despre acest eveniment dar şi despre invitatul surpriză de pe 31 octombrie aflaţi de la Orlando Szasz, fondatorul Renania şi Elena Călin, consultant Customer Focus, invitaţii acestei ediţii.

Casual Friday este prezentată de Clementina Anghelache şi se difuzează în fiecare vineri pe romanialibera.ro, aidaonline.ro(nou lansat) şi radiolynx.ro, între orele 13.00-14.00. Pentru ediţiile precedente click aici.

 

Cele mai citite

Germania și aliații acuză Rusia de atacuri cibernetice de amploare

Germania a acuzat Rusia că a lansat atacuri cibernetice asupra firmelor sale de apărare și aerospațiale, precum și asupra unor ținte din alte țări,...

Cotnari a lansat Crama Transparentă

Cotnari, una dintre cele mai emblematice crame din România, cu o istorie îndelungată în producția de vinuri din soiuri pure, românești, lansează campania „Crama...

România, debut de vis la Campionatul European de Culturism şi Fitness! Sportivii noștri au cucerit 21 de medalii în prima zi

Lotul național al României a câștigat un număr record de 21 de medalii (11 de aur, 6 de argint și 4 de bronz) în...
Ultima oră
Pe aceeași temă