Cel mai nou produs marca Coca-Cola nu va veni într-o sticlă sau doză. Iar consumatorii vor avea nevoie doar de o picătură pentru a-şi potoli setea, scrie Huffington Post.
Compania anunţă lansarea celui mai nou produs, Dasani Drops – picături aromate de adăugat în apă, la începutul lunii octombrie.
Coca-Cola nu este prima companie care scoate pe piaţă acest tip de produs. Pionierul a fost Kraft Food Inc, care a lansat în luna martie a anului trecut picăturile MiO.
Picăturile sunt populare, deoarece acestea vin în recipiente mici, portabile, care pot fi ţinute într-o poşetă sau chiar în buzunar. Şi, spre deosebire de pachetele de aromă sub formă de praf, cantitatea de aromă care ajunge în apă poate fi mai bine controlată. În plus, o sticlă mică poate avea mai mult de 12 porţii, ceea ce înseamnă o economisire a banilor altfel cheltuiţi pe ceaiuri sau ape îmbuteliate.
Aceste picături conţin un îndulcitor artificial, deci au zero calorii. Scopul acestui produs, este, potrivit unui reprezentant al companiei, de a încuraja consumul de apă.