La 10 ani de la intrarea pe piața românească, Mapei anunță creșterea de aproape 5 ori a cifrei de afaceri, urmând să depășească 50 mil. lei la finalul lui 2016. Totodată, compania și-a stabilit obiectivele pe termen mediu și scurt în raport cu evoluția pieței de construcții: poziția de lider pe segmentul de hidroizolații și adezivi speciali premium, precum și creșteri anuale peste cele înregistrate la nivel de industrie.
„La 10 ani de activitate în România ne mândrim cu o prezență consistentă pe piața de hidroizolații, din punct de vedere calitativ, al diversității produselor dar și la nivel de volume comercializate, poziție pe care vrem să o întărim. Avem o gamă completă de produse premium dedicate – de la hidroizolații pe bază de ciment, emulsii pe bază de bitum și etanșanți, la membrane bituminoase sau membrane PVC. În momentul de față, punctul de creștere în Romania pentru MAPEI este reprezentat de adezivii speciali îmbunătățiți, dedicați plăcilor porțelenate, plăcilor subțiri sau celor de mari dimensiuni. Este vorba în special despre adezivii flexibili – adezivi albi, adezivi ușori, cu întărire rapidă. Este un subsegment interesant, care înregistrează creșteri constante an de an, în comparație cu adezivii clasici, pe fondul unei educări a populației în spiritul eficienței, calității și adecvării lucrărilor la factorii externi. Totodată, păstrând linia de performanță, o gamă cu potențial pentru noi este cea a chiturilor de rosturi, segment pe care avem o prezență foarte bună și pe care continuăm să o sporim, de la chituri pe bază de ciment, rezistente la umezeală și mucegai, până la chituri epoxidice pentru industria alimentară" a declarat Florin Ciobanu, Director General Mapei România.
Povestea Mapei a început în 2006 cu 2 oameni iar astăzi este dusă mai departe cu ajutorul unei echipe solide, formate din 61 specialiști dedicați industriei construcțiilor și produselor chimice pentru construcții. Intrată pe piața românească cu 90 produse în portofoliu, astăzi compania oferă până la 1500 produse diferite, la cerere, în funcție de necesitățile unei lucrări. Dintre acestea, 300 sunt prezente permanent în lista de preț și pot fi achiziționate din lanțurile de magazine dedicate casei, precum și prin rețeaua de distribuitori tradiționali.
"10 ani pentru noi înseamnă abia începutul. De acum încolo dăm startul ascensiunii companiei pe piața locală și misiunii pe care noi ne-am asumat să o îndeplinim cu fiecare nou client care ne alege ca partener în construcții, aceea de a educa publicul românesc în spiritul lucrărilor trainice, făcute să dureze și să satisfacă cele mai dificile cerințe. În raport cu competitorii ne poziționăm drept un brand premium deoarece domeniul construcțiilor nu trebuie să fie caracterizat nicio secundă de cârpeli și lucrări de mântuială. Pentru noi premium înseamnă cel mai înalt standard al calității și nivelul maxim de mulțumire a utilizatorilor care au ales MAPEI", este de părere Directorul General Mapei România.
'Momentul 10 ani' a fost marcat în anul 2016 prin lansarea campaniei de comunicare și educare a publicului, construită în jurul mesajului 'Ești ceea ce construiești' subliniind faptul că proiectele de construcție, renovare sau amenajare vorbesc despre personalitatea celui care le întreprinde. Conform oficialilor companiei, strategia de comunicare a companiei gravitează în jurul conștientizării diferenței dintre produsele universale bune la orice și produsele specializate, dintre o lucrare care durează 2-3 ani, după care are nevoie de reparații și o lucrare făcută să reziste zeci de ani.