De un interes special s-au bucurat la AMBIENTE, cel mai mare târg de bunuri de larg consum pentru casă din lume, desfăşurat săptămâna trecută la Frankfurt, covoarele şi accesoriile textile expuse de compania Woolfollies, al cărei promotor şi designer este Andreea Coman.
Fără îndoială că succesul s-a datorat faptului că aceasta a folosit exact ingredientele la mare modă atât în lifestyle cât şi în domeniul home&deco: materiale naturale, tehnici artizanale, design tradiţional cuplat cu elemente moderne.
Covoarele din lână sunt ţesute de meşteri maramureşeni cu modele şi motive din această regiune a ţării. Designerul a inserat elemente din piele (care dau o strălucire specială) şi deasemenea a adăugat elemente grafice geometrice, dintre care unele, de inspiraţie brâncuşiană, au putere de simbol. Un impact puternic a avut modelul geometric care oferea o senzaţie tridimensională, şi aceasta foarte la modă.
Este de remarcat că aceste covoare au fost selectate pentru prezentarea lor de către Andreea în cadrul unui Speed Dating în faţa unei largi audienţe formate din jurnaliştii prezenţi la târg.
Covoarele se vând bine în Franţa (unde este locată compania Woolfollies), iar ca urmare a participării la Ambiente, au fost lansate solicitări care, aşa cum ne-a declarat Andreea, cu greu vor putea fi onorate din cauza numărului limitat al artizanilor români şi a timpului necesar confecţionării unui astfel de produs original.
“Nu a fost intotdeauna usor de continuat, dar e chiar un proiect de suflet”, ne-a mărturisit Andreea Coman la Frankfurt.