În ultimul magazin al designerului Venera Arapu se găsesc atât creaţii proprii din colecţia de toamnă-iarnă, cât şi creaţii ale tinerilor studenţi şi proaspeţilor absolvenţi selectaţi pentru a lucra împreună în proiectul VITRINA.
„După o atentă analiză a retail-ului de fashion din România, consider că tocmai momentul de criză pe care îl parcurgem poate fi unul prielnic în demararea acestui proiect. Creaţia românească, calitatea execuţiei garantată de-a lungul anilor şi un raport optim creativitate/calitate/preţ reprezintă un argument convingator în faţa cumpărătorului. Produsele Venera Arapu şi Vitrina pot fi comparabile creativ şi calitativ cu brandurile internaţionale importate pe piaţa autohtonă, dar prezintă avantajul unui preţ adaptat puterii de cumpărare a clienţilor din România„, spune Venera Arapu.
Urmăriţi imaginile cu noua colecţie de toamnă-iarnă în galeria foto
Un articol despre peripeţia închirierii spaţiului comercial aflaţi din articolul Venera Arapu a fost păcălită de un ţepar imobiliar, dar a fost despăgubită