17.8 C
București
luni, 16 septembrie 2024
AcasăSpecialŞantierul "Bucureşti"

Şantierul „Bucureşti”

În ultimii ani, Capitala s-a transformat într-un adevărat şantier uriaş. Pasaje supraterane şi subterane, parcări, reabilitări, bulevarde noi etc. Romanialibera.ro a făcut o vizită pe câteva dintre cele mai importante şantiere.

Parcare Universitate

Parcarea subterană de la Universitate va avea trei niveluri şi o capacitate de 420 de autoturisme şi 21 de motociclete. Suprafaţa terenului pe care este contruită parcarea subterană este de 8.507 de metri pătraţi, suprafaţa desfăşurată pe cele trei niveluri fiind de 14.025 de metri pătraţi, a precizat Primăria Capitalei într-un comunicat de presă. 

În primăvara anului 2012 vor fi finalizate finisajele interioare şi elementele de instalaţii, precum şi amenajările de suprafaţă care vor fi stabilite în urma unui concurs de soluţii internaţional, a mai precizat municipalitatea. Vestigiile Bisericii „Sfântul Sava”, vor fi protejate, „conservate in situ”, aşa cum a cerut Comisia Naţională de Arheologie.

Lipscani – Zona A

Reabilitarea zonei pilot A, încadrata de Calea Victoriei, Bulevardul I. C. Bratianu, Bulevardul Splaiul Independenţei si strada Lipscani, se va finaliza la începutul lunii august. În 2010, înainte de Crăciun, străzile Lipscani, Zarafi şi Smârdan au fost date în folosinţă complet.

Pasaj Mihai Bravu – Splaiul Unirii

Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii va asigura traversarea Splaiului Unirii, în zona intersecţiei cu şoseaua Mihai Bravu şi va avea patru benzi pe sens şi lungimea de 700 de metri. Durata de execuţie a lucrărilor este de 12 luni, începând cu data de 17 ianuarie 2011. Viitorul pasaj incepe de pe bd. Mihai Bravu, în dreptul staţiei de metrou Mihai Bravu, traversează Splaiul Unirii (Raul Dambovita) şi intersectia Văcăreţti cu bd. Mihai Bravu şi se termină pe Calea Văcăreşti.

Pasaj suprateran Pipera

Proiectul presupune lărgirea Şoselei Pipera cu 6 benzi, între Calea Floreasca şi Calea ferată Bucureşti – Constanţa şi construcţia unui pasaj prin care se supratraversează bulevardul Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca, facilitând accesul spre viitoarea autostradă A3. Drumul va avea lungimea de 1,52 kilometri şi lăţimea de 34 de metri.

Cele mai citite

Importurile de gaze ale României au crescut cu aproape 6%, în primele şapte luni din 2024

Producţia de gaze s-a majorat cu 1,4% anul trecut România a importat, în primele şapte luni din 2024, o cantitate de gaze naturale utilizabile de...

Aplicația mobilă prin care se poate solicita ridicarea PET-urilor reciclabile la domiciliu

Ion Bogdatu și Bogdan Roșu, experți în programare și marketing online, au lansat o aplicație mobilă inovatoare numită Reverse PET, conform Ziarului Financiar. Această...

Europarlamentarul Dan Nica cere bani din Fondul European de Urgență pentru România

Rezoluția care cuprinde și țara noastră, va fi supusă la vot în Parlamentul european Într-o intervenție televizată, europarlamentarul Dan Nica a declarat că grupul din...
Ultima oră
Pe aceeași temă