Pentru tot mai mulţi prestatori de servicii programele de loialitate au devenit în ultimii ani mijloace importante pentru îmbunătăţirea şi consolidarea relaţiei cu clientul. După companiile aeriene, a venit rândul marilor lanţuri hoteliere să adopte acest trend.
Lanţul spaniol Sol Melia se remarcă prin programul de fidelitate numit Mas Rewards. Maniera în care se derulează programul este simplă şi eficientă: fiecare client primeşte gratuit cardul Mas Rewards, care îi serveşte apoi pentru acumularea de puncte bonus, pentru fiecare şedere la hotelurile Gran Melia, Melia, ME, Innside, Tryp, Sol şi Paradisus. Pentru fiecare dolar cheltuit în interiorul lanţului Sol Melia clientului i se acordă 10 puncte Mas Rewards. Punctele acumulate pot fi folosite apoi pentru: cazare gratuită, în peste 300 de hoteluri din întreaga lume, zboruri gratuite pe diverse rute, ori servicii rent-a car. Deţinătorii de card Mas Rewards se bucură de facilităţi şi în interiorul hotelurilor Sol Melia: ei pot beneficia de mic dejun gratis pentru parteneri, late check-out (posiblitatea de a elibera camera la încheierea sejurului abia la ora 16.00), prioritatea pentru rezervare în perioadele aglomerate etc.
Punctele acumulate oferă clientului şi acces la o categorie specială de promoţii, corespunzătoare statutului pe care îl are în sistemul Mas Rewards.
Chiar şi cei care nu au folosit încă serviciile din lanţul Sol Melia se pot înscrie online în sistemul Mas Reward, urmând să acumuleze beneficii pe măsură ce utilizează serviciile lanţului.
SOL Melia, al treilea mare lanţ hotelier din Europa şi al treisprezecelea din lume, este acum şi la îndemâna turiştilor care aleg să îşi petreacă vacanţa pe litoralul bulgăresc şi sunt în căutarea unor servicii de excepţie. În ţara vecină, apreciatul lanţ internaţional este prezent prin cinci hoteluri, încadrate în categoriile 4 şi 5 stele.