1 C
București
miercuri, 20 noiembrie 2024
AcasăInvestigații România LiberăVIDEO: Cum se vede România pe CNN

VIDEO: Cum se vede România pe CNN

Timp de un an, România îşi promovează turismul, sub noul slogan „Explore the Carpathian Garden”, prin trei spoturi publicitare pe posturile internaţionale de televiziune CNN, Euronews şi Eurosport.

Ministerul Turismului va cheltui pe campanie 4,96 milioane euro, bani din fonduri europene nerambursabile.

Potrivit Ministerului,  conceptul spoturilor subliniază valorile României, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi ‘sănătoasă’, o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori.

Obiectivul campaniei este promovarea brandului turistic naţional pe canalele internaţionale de televiziune, pentru a crea o imagine pozitivă României ca destinaţie turistică, dar şi pentru atragerea unui număr mai mare de turişti.

CNN, Euronews şi Eurosport vor difuza trei spoturi publicitare de 30 şi 20 de secunde, respectiv un spot general de prezentare de 30 secunde şi câte două spoturi de 20 de secunde pentru turismul în natură şi cel cultural.

Cele mai citite

Ciucă sugerează că Simion l-ar putea învinge pe Ciolacu în turul al doilea: Simion nu e Vadim

Nicolae Ciucă, liderul PNL și candidatul partidului la prezidențiale, a declarat, marți, că dacă Marcel Ciolacu (PSD) și George Simion (AUR) vor ajunge în...

O nouă manifestație de protest în Georgia. Se cere anularea scrutinului parlamentar

Mii de manifestanţi au denunţat din nou la Tbilisi, marţi seara, victoria controversată a partidului aflat la putere în alegerile legislative din octombrie în...

Noua Comisie Europeană va fi votată în curând de Parlamentul European

Discuţiile între dreapta, centru şi social-democraţi "avansează" în Parlamentul European în vederea unui acord pentru aprobarea noii Comisii Europene, au declarat surse parlamentare pentru...
Ultima oră
Pe aceeași temă