Cum îţi răsplăteşti salariaţii şi cum îi motivezi să fie şi mai performanţi? Le organizezi petreceri cu prostituate.
Săptămâna trecută, ziarele au relatat cum 100 de angajaţi ai companiei de asigurări Munich Re au fost motivaţi, în urmă cu patru ani, cu o excursie la Budapesta şi 20 de prostituate, plătite de firmă.
De altfel, potrivit Der Spiegel, companiile germane recurg adeseori la aceste stimulente pentru salariaţii lor. Deşi, la început, sunt reticenţi, bărbaţii se relaxează după câteva pahare de băutură, povestesc două prostituate care participă frecvent la petreceri corporate.
Femeile îşi schimbă numele şi înfăţişarea în funcţie de preferinţele clienţilor, iar înălţimea, greutatea, formele corpului şi operaţiile estetice înseamnă mai mulţi sau mai puţini bani. În Germania, prostituţia este legală.
La petrecerea care a fost scoasă la iveală săptămâna trecută, prostituatele au purtat la mână panglici de diferite culori, care le indicau statutul. Prostituatele obişnuite purtau roşu, iar cele care se ocupau de şefi, alb.
„Panglicile colorate sunt sexiste”, spune patroana unui bordel din Berlin, Café Pssst. Totuşi, poate că au vrut să le stimuleze pe cele care au obţinut o brăţară roşie să ajungă la cele albe, adaugă patroana Felicitas Schirow, citată de Der Spiegel.
În plus, femeile care au participat la acea petrecere au fost ştampilate după fiecare act sexual, ca să se ştie de câte ori a fost folosită fiecare, notează Der Spiegel.
„De fiecare dată când merg la o petrecere, mă întreb: Dar unde sunt angajatele companiei? Cum sunt ele răsplătite?”, spune o prostituată, pentru ziarul german.
Cele mai multe firme au un buget special alocat pentru petreceri de acest fel, susţine patroana Café Pssst. Şi chiar dacă firma nu are bani să-şi trimită angajaţii într-o excursie în străinătate, îi poate trimite la fel de bine la un bordel sau la un club de noapte.
Potrivit unui studiu citat de ziarul german, 75% dintre nemţi au vizitat, cel puţin o dată în viaţa lor, o prostituată.