Timp de opt săptămâni (9 mai 2011 – 8 iulie 2011), experţii imobiliari şi specialiştii din domeniile conexe pot accesa www.imobiliarelesuntbune.ro şi pot propune şi vota un set de valori şi standarde comune.
„Sunt primul care recunoaşte că, pe piaţa românească există multe persoane neprofesioniste. Însă, acest lucru nu înseamnă că toată lumea este necalificată sau că are intenţii proaste. Există mulţi profesionişti serioşi în acest domeniu, mai mulţi decât vă puteţi imagina. În acelaşi timp, când oamenii vorbesc despre IMOBILIARE, uită faptul că în această industrie sunt implicate zeci de profesii şi nu vorbim doar despre brokeri sau consultanţi imobiliari„, a declarant Ilias Papageorgiadis, manager More Real Estate şi iniţiator al campaniei.
La conferinţa de presă de lansare a campaniei de responsabilizare socială, Ilias Papageorgiadis i-a avut alături pe Ruxandra Cleciu – preşedinte ARAI şi Managing Partner Neocasa, Radu Zilişteanu – analist şi expert imobiliar, Sorin Varvara – preşedinte ales al APAIR, prof. dr. universitar Ion Anghel şi Dragoş Dragoteanu – general manager al Euroest, care au şi semnat declaraţia de principii.
„Pornim la drum ca un grup de persoane şi, sunt sigură că, până la sfârşitul acestei campanii, vom fi mult mai mulţi”, a declarat Ruxandra Cleciu.
Mai susţin campania Valentin Ilie, CEO Coldwell Banker, Cătălin Scripcaru, preşedinte Century 21, Adrian Şişchin, preşedinte Remax, Cristopher Shonn, de la NAI, Eduard Uzunov, manager Regatta şi Florin Popovici, preşedinte UNAI.
„Imobiliarele sunt bune” reprezintă o campanie de responsabilizare, de afirmare a competenţei în afaceri imobiliare şi o încercare de a reuni specialiştii care îşi doresc un mediu al afacerilor imobiliare mai transparent, onest, corect, cu principii etice şi de funcţionare clare.