Omul contemporan este bombardat de reclame. Aproape întotdeauna, imaginea produsului este însoţită de un model feminin. Imaginea modelului feminin vinde produsul. Expoziţia semnată de Mihai Florea satirizează în egală măsură atât pe cel care produce reclama, cât şi pe cel care o promovează şi o consumă. Societatea contemporană este o societate „extra-ambalată”, în opinia artistului.
O societate în care femeia devine în sine o parte a produsului consumat. Femeia-ispită este cea care seduce consumatorul să cumpere produsul. Ea are rolul de a ispiti, de a atrage posibilii clienţi. În cadrul expoziţiei există sentimentul unei inversări de roluri: femeia-ispită devine un obiect al promovării, iar obiectele banale se trasformă, prin promovare, în obiecte-unicat. Expoziţia este structurată pe patru secţiuni: Obiecte banale, Steaguri, Ochi dulci şi Veneraţie.
Anaid Art Gallery (Str. Slobozia nr. 34, tel. 021.337.11.87). Expoziţia este deschisă până pe 5 martie 2011, de luni până vineri între orele 11.00 şi 19.00, sâmbăta între orele 10.00 şi 18.00.