Eleganţa unei femei mature şi inocenţa unei tinere au fost îmbinate pentru şedinţa foto a campaniei „Butterfly” by Dorin Negrău. Mult negru, ţinute office, linii clasice şi eleganţă sunt elementele de bază a colecţiei care îşi propune să reinventeze „the little black dress„.
Pentru a suprinde cât mai bine farmecul colecţiei, designerul Dorin Negrău a decis să colaboreze cu Dana Săvuică şi fiica ei- Julie. ” În această colecţie am creat ţinute atât pentru femeile de 40 de ani cât şi pentru cele de 20 de ani. Am ales-o pe Dana Săvuică pentru că este o persoană publică activă care s-a reinventat în ultimele luni şi arată foarte, foarte bine. Se potriveşte perfect conceptului colecţiei „, spune Dorin Negrău.
Când am ajuns la magazinul Cocor, locul şedinţei foto, Dana Săvuică îi retuşa machiajul fiicei sale în timp ce un hair stylist se agita în jurul fetei pentru a obţine buclele perfecte. ” De ce pui atât de mult fard aici?”, spune Julie în timp ce mama sa continua atentă cu aplicarea pudrei. ” Pentru că aşa trebuie, o să vezi că o să arate foarte bine în fotografii”, îi răspunde Dana Săvuică, concentrată, în timp ce manevrează un pamătuf mare pe faţa tinerei de 17 ani.
În aceea zi, totul se învârtea în jurul celor două protagoniste care trebuiau să arate perfect pentru ţinutele Dorin Negrău ce aşteptau liniştite pe umeraşele verificate constant cu privirea de designer.
Prezenţa Danei Săvuică la şediţa foto se datorează în primul rând prieteniei sale îndelungate cu designerul. „Am acceptat propunerea pentru că Dorin este un prieten foarte bun, ne cunoaştem de când eu eram model şi el deabia apăruse pe piaţă ca şi creator de modă. Eu i-am deschis primele prezentări de modă pe care le-a făcut în Bucureşti şi practic aşa s-au pus bazele unei frumoase prietenii”, spune ea.
Iar Julie, fiica Danei Săvuică este dorită din ce în ce mai mult de designerii români pentru a prezenta colecţiile lor. Însă, moda este doar un hobby pentru tânăra care îşi doreşte o carieră în muzică. „O încurajez pe fiica mea să îşi dezvolte talentele, iar în afara muzicii am avut surpriza că unii creatori de modă şi-au dorit-o în prezentări şi atunci de ce nu? Ea spune că este doar un hobby, dar nu se ştie niciodată ce se poate întâmpla în viaţă”, spune Dana Săvuică.
Atât mama cât şi fiica par a fi încântate de vestimentaţiile din colecţia „Butterfly” şi spun că ţinutele le reprezintă în totalitate. „Lucrurile pe care le face Dorin, rochiile de cocktail pe care o să le prezentăm astăzi sunt clasice, dar în acelaşi timp moderne. Merg pe ideea asta de uşor retro, girlish şi cred că o să fie foarte frumoase pentru Julie şi foarte interesante pentru mine”, spune Dana.
„Butterfly” by Dorin Negrău
„Butterfly” by Dorin Negrău este o colecţie în care predomină negru cu rare pete de culoare şi ce are ca element central rochia. „Colecţia conţine ţinute care îţi dau posibilitatea de a le accesoriza diferit de fiecare dată şi astfel să te reinventezi tu, ca şi client, permanent prin accesorii, culori „, afirmă Dorin Negrău.
Designerul spune că sursa sa de inspiraţie, pe care o foloseşte la fiecare colecţie, a fost profilul clientului său. Nici tendinţele fiecărui sezon nu sunt neglijate de Dorin Negrău care încearcă să le ofere femeilor ” o colecţie care să spună ceva si să le ofere ceea ce îşi doresc”.
Prezent de aproape 20 de ani pe scena modei, designerul s-a făcut cunoscut şi în străinătate, mai ales în Germania, unde de cinci ani are un adevărat succes.
În România, hainele semnate de designer por fi găsite în magazinele proprii din Cluj, Bucureşti-Cocor şi acum şi pe site-ul fashiondays.ro. „Campania „Butterfly” organizată de fashiondays.ro oferă ocazia cumpărătoarelor să achiziţioneze mult mai uşor o rochie semnată Dorin Negrău. Iar în general vreau să ajung la un preţ competitiv care să fie accesibil tuturor, direcţie în care se încadrează şi colecţia Butterfly”, spune designerul.
Fashiondays promovează designerii români
Campania „Butterfly” by… este un proiect care reprezintă site-ul fashiondays.ro şi prin care se încearcă promovarea exclusivă a designerilor locali. Designerul creează o colecţie exclusivă pentru site cu label-ul Butterfly şi alege o vedetă care să îi reprezinte creaţiile.
Apoi campania este accesorizată cu alte proiecte, de exemplu campanii de pantofi, ceasuri, jachete pentru ca o clientă să găsească tot ce are nevoie pentru a se îmbrăca din cap până în picioare.
„Butterfly” by Dorin Negrău se găseşte exclusiv pe site-ul fashiondays.ro, începând de joi, 10 februarie şi durează patru zile.