Adresată în primul rând tinerilor, maşina oferă o listă lungă de posibilităţi de personalizare. Printre acestea, zece nuanţe de vopsea la exterior şi patru la interior. Cel mai mic Audi a fost lansat în România la un preţ de pornire de 17.193 de euro, inclusiv TVA. Acesta este valabil pentru motorizarea 1.2 TFSI de 86 CP, remarcabilă mai degrabă prin consumul mic, de 5,1 l/100 km, decât prin performanţe (0-100 km/h în 11,7 secunde). Interesantă pentru clienţii urbani este mai ales versiunea 1.6 TDI de 105 CP, care combină un consum demn de un hibrid (în medie, 3,9 l/100 km) cu o dinamică satisfăcătoare (0-100 km/h în 10,5 secunde), la un preţ de 20.371 de euro, inclusiv TVA, în versiunea Attraction. În gamă mai există un diesel de 1.6 de 90 CP şi un motor de 1.4 TFSI de 122 CP, iar clienţii pot alege între transmisii manuale cu 5 şi 6 trepte şi o transmisie S tronic cu şapte trepte de viteză. Toate modelele vin în standard cu sistemul Start&Stop şi de recuperare a energiei. De remarcat şi noua motorizare 1.4 TFSI de 175 CP, care va fi prezentată în curând la Salonul Auto de la Paris; aceasta urmează să fie disponibilă în România în prima parte a anului 2011.
Spaţiul din spate, suficient pentru doi adulţi
Noul Audi A1 are doar 3,94 m lungime, 1,73 m lăţime şi 1,42 m înălţime, dar ampatamentul este generos: 2,46 m, astfel că spaţiul din spate va fi suficient pentru două persoane adulte. Maşina se remarcă prin lista foarte lungă de dotări opţionale şi de posibilităţi de personalizare: clienţii pot alege între zece nuanţe de vopsea la exterior şi patru nuanţe coloristice la interior (negru, gri, bej şi verde „wasabi”), dar pot combina aceste culori de bază cu elemente decorative de alte nuanţe, rezultând exemplare unice, pe măsura personalităţii tinerilor care sunt vizaţi de această maşină.