18.9 C
București
duminică, 29 septembrie 2024
AcasăInternaționalDezbateri inedite la cea de-a 8-a ediţie Romanian PR Week

Dezbateri inedite la cea de-a 8-a ediţie Romanian PR Week

Cea de-a opta ediţie Romanian PR Week, care reuneşte Congresul Internaţional PR Week, PR Award Gala Night şi un training tematic de o zi, se desfăşoară în perioada 5-7 octombrie, la Palatul Parlamentului

Actuala ediţie propune un mesaj simplu susţinut de voci care au un cuvânt de spus în comunicarea de afaceri: „Strategia şi evaluarea sunt motoarele performanţei”. Pentru a fi credibile şi eficiente, programele de comunicare trebuie născute din strategiile de afaceri. Măsura performanţei este dată de evaluare. Gândite în afara strategiilor de afaceri, nereflectate în practici şi acţiuni constante, nesupuse testului evaluării, programele de comunicare se dovedesc lipsite de credibilitate şi de efecte pe termen lung.

Cinci invitaţi internaţionali, cinci manageri şi 14 practicieni români de Relaţii Publice vor participa la dezbaterile Romanian PR Week. Lucrările congresului vor beneficia şi de expertiza unor profesionişti internaţionali de top precum: Peter Debreceny (SUA), Chaiman US Institute for Public Relations; Nick Andrews (Belgia), Vice-Preşedinte Fleishman-Hillard Bruxelles; Dr. Karsten Ehms (Germania), Corporate Technology Siemens AG; Tony Meehan (Marea Britanie), Preşedintele TMA Communications şi fost director al competiţiei internaţionale IPRA Golden World Award şi Thomas Achelis (Germania), Preşedintele Forum for International Communications.

Teme inedite precum Managementul reputaţiei online, Management şi comunicare în afaceri, Evaluarea în PR: repere, tendinţe şi provocări, antropologie digitală, Predincţii privind impactul reţelelor sociale asupra practicii de relaţii publice, Instrumente de evaluare în comunicarea internă, Cei mai importaţi indicatori în social media şi măsurarea acestora, Evaluarea impactului activităţii de PR într-un program de CSR etc sunt abordate în cadrul congresului PR Week de nume sonore ale PR-ului autohton şi internaţional.

Evenimentul festiv PR Award Gala Night va avea loc în seara zilei de 6 octombrie. La cea de-a opta ediţie a competiţiei Romanian PR Award au fost înscrise 110 proiecte în cadrul celor 9 categorii de concurs.

Romanian PR Week se încheie în data de 7 octombrie cu training-ul tematic „Strategic Planning of PR Campaigns”, susţinut de Thomas Achelis, preşedintele Forum for International Communications.

Agenda evenimentului poate fi consultată la http://www.praward.ro/pr-week.html.

Înscrieri şi reduceri

Înscrierile se fac până la http://www.praward.ro/pr-week/inscriere.html.

Participanţii înscrişi până la data de 20 Septembrie beneficiază de o reducere de 10%. Pentru 2 sau mai multi participanţi din cadrul aceleiaşi organizaţii care participă la acelaşi eveniment (Congres sau Training) şi care nu au mai beneficiat de alte reduceri de pachet se acordă o reducere de 10%. Studenţii si ONG-urile beneficiază de o reducere de 50% respectiv 25%.
Parteneri şi sponsori

Evenimentele Romanian PR Week sunt susţinute de US Institute for Public Relations (IPR), Camera Deputaţilor, Clubul Companiilor de Relaţii Publice (CCRP), Asebuss, de sponsorii BCR, Pfizer, Coca-Cola Hellenic, MOL Romania, Ursus Breweries, Microsoft, AVON Romania, Rompetrol, RH Printing, Publica, Casa de traduceri, Crowne Plaza, şi de partenerii media: Hotnews, România Liberă, Europa FM, Revista Cariere, Revista BIZ, Wall-Street, PR Romania, Markmedia.ro, strategic.ro, Radio RFI, CSR Romania, Stiriong.ro, Comunicatedepresa.ro, Comunicatemedia.ro, Centruldepresa.ro, Calendarevenimente.ro, imedia, Businesslive.ro şi port.ro.

Despre organizator

Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standardele etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 competiţia Romanian PR Award şi evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. Cu sprijinul US Institute for Public Relations, Forum a implementat în 2009 cercetarea naţională „Media Transparency and Media Practices in Romania” şi derulează în prezent o serie de programe educaţionale, prelegeri şi dezbateri publice, cursuri şi training-uri de formare profesională şi o serie de întâlniri informale între profesioniştii domeniului. În martie 2006, fundaţia a iniţiat programul CSR România cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste. În aprilie 2009, Forum a lansat portalul de resurse PR Romania.

 

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă