Marca românească a obţinut un punctaj de 836 de puncte din 1000, la două puncte de Mercedes-Benz şi la egalitate cu BMW. Mai mult, Dacia Logan s-a poziţionat pe locul al doilea în clasamentul modelelor de clasă mică, după Nissan Note şi înaintea Toyotei Yaris.
Compania de cercetare a pieţei JD Power a măsurat nivelul de satisfacţie a clienţilor în funcţie de patru criterii-cheie: atractivitatea vehiculului (performanţă, design, confort); calitate şi fiabilitate; costuri de întreţinere (consum, poliţe de asigurare, costuri de reparaţii) şi calitatea serviciilor reparatorilor agreaţi. Studiul a fost realizat în perioada ianuarie-martie 2010, pe baza a 16 330 de interviuri online cu clienţi care au deţinut un vehicul timp de aproximativ 2 ani. Au fost evaluate modelele a 25 de mărci, acoperind toate clasele auto.
Dacia a intrat pentru prima dată în studiul JD Power în anul 2009, obţinând poziţia 13 din 27. Rezultatele înregistrate anul acesta demonstrează că marca românească a avut cel mai mare ritm de creştere în raport cu ceilalţi constructori. Dacia a reuşit să devanseze mărci recunoscute pentru fiabilitatea lor şi satisfacţia posesorilor: topul 10 pe mărci a mai inclus producătorii Mazda, Nissan, Audi, Suzuki, Volvo, Mitsubishi şi Honda, branduri cu tradiţie şi sute de mii de cumpărători fideli.
De la momentul lansării sale pe piaţa germană în anul 2005, Dacia a vândut 150 000 de vehicule în Germania până la sfârşitul lunii mai 2010. Clasarea pe locul II în topul satisfacţiei auto din Germania arată că marca românească are toate şansele să prospere in Europa de Vest şi în anii următori.