În plină desfăşurare, este interesat de văzut cum răspund consumatorii la acest eveniment major. Deja magazinele online au început să ofere informaţii privind vânzările intermediare până la jumătatea acestei zile. Iar în topul vânzărilor se găsesc, aşa cum era de altfel şi de aşteptat, companiile care oferă cele mai mari reducer, de până 90% în cazul exemplelor noastre..
Până la ora 12.00, la jumatatea campaniei de Black Friday pe libris.ro, peste 5600 persoane au beneficiat de reducerile până la 90% la carti. Au fost comandate 30.000 produse, iar cresterea faţă de 2016 este de 90%. 60% din trafic a venit de pe mobile, iar conversia s-a dublat faţă de o zi normală.
Avem in continuare stocuri cu reduceri până la 90%, iar comenzile plasate deja sunt pregatite în acest moment şi vor fi expediate azi şi în weekend.. Peste 90% dintre produsele listate pe site beneficiază de reduceri suplimentare de Black Friday (Laura Teposu, Director Dezvoltare si Fondator Libris.ro)
Până la ora 11.00 s-a înregistrat pe vegis.ro deja o creştere cu 30% a numărului de comenzi faţă de Black Friday 2016 Valoarea vânzărilor a depăşit cu 50% valoarea din Black Friday anul trecut, în condiţiile creşterii valorii medii a comenzii cu 20%. 15% dintre comenzi au fost achitate cu cardul, iar 32% dintre comenzi au fost plasate de pe dispozitive mobile.
Avem în continuare stocuri pentru peste 90% dintre produsele incluse în campania de Black Friday cu reduceri până la 90%. Produse care beneficiaza de oferta Black Friday pe Vegis.ro: produse bio (până la 90% discount), produse apicole (până la 40% discount), cosmetice (până la 50% discount), alimente (până la 50% discount): batoane proteice, gemuri si dulceturi, fructe uscate, nuci, alune, condimente si multe altele. In plus, chiar şi pachetele 1+1 au reduceri între 15% – 90%. (Mihai Bucuroiu, Director Dezvoltare si Fondator Vegis.ro).