15.2 C
București
sâmbătă, 21 septembrie 2024
AcasăGDPRSUZY: Vuitton, show online

SUZY: Vuitton, show online

PARIS – Ce bucurie pentru utilizatorii Facebook! Fiecare geanta, fiecare talisman din blana, toate penele si fluierele, toti ciucurii si clopoteii au putut fi vazuti defiland pe podium, pe masura ce noua colectie Louis Vuitton era transmisa pe internet.
Designerul Marc Jacobs nici nu ar fi putut sa atraga mai bine noua generatie de utilizatori ai retelelor sociale decat prin acest show plin de viata si plin de noi idei – de la o funda plata plasata in imense peruci afro sau de la pantaloni scurti din lurex pana la saboti cu pene din care designerul insusi si-a comandat o pereche speciala. La fel ca revolutia Facebook, incaltamintea in sine, intr-un fel diferit, a introdus o noua epoca, pe masura ce un toc mic, ca un turnulet creat din inele, a coborat fata Louis Vuitton de pe platformele ei inalte.

Ceea ce n-a fost rau deloc, mai ales ca intreaga colectie a fost inspirata – dupa cum a afirmat creatorul in culise – de o versiune a nomazilor hippie pentru anul 2009, de unde vin si referintele africane din rochiile brodate cu fire de matase sau aluziile la Vestul Salbatic al lui Davy Rockett, prin cozile ca de raton, colorate in verde pal sau crem-caisa.
Normal ca acesti hippie ultramoderni, imbracati in haine sport din materiale deloc pretentioase, nu carau dupa ei cufere LV. Insa o geanta tot exista, aruncata peste umar si accesorizata la fiecare tinuta, desi modelele deja aratau ca si cand ar fi purtat jumatate din dulap – cel putin de la tivurile scurte in sus. Pantalonii scurti, dintr-un jerseu cu imprimeuri, au adaugat culoare tinutelor sport.
Combinatiile de culori si imprimeuri au venit ca o completare a ideilor cu care designerul si-a inceput colectia de iarna din acest sezon, desi aceea era dedicata orasului Paris, in timp ce aceasta semana mult cu o versiune de lux a diversitatii pe care o atinge chiar brandul propriu al creatorului, Marc by Marc Jacobs.

E usor de imaginat un viitor nu prea indepartat in care spectatorii vor fi atat de indragostiti de o prezentare incat vor cumpara imediat produsele, dintr-un singur click. Cantareata Katy Perry a dat tarcoale in culise posetelor si pantofilor ca un pradator al modei, declarand: "Pentru mine e o necesitate – carne, cartofi si Marc Jacobs". Yves Carcelle, director general la Louis Vuitton, a explicat ca a pune colectia primavara/vara 2010 pe internet a oferit doar o degustare, nu intreaga masa.

"Insa este o modalitate buna de a atrage generatia de pasionati ai noilor retele sociale", a spus el. Bernard Arnault, directorul executiv al grupului LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton si unul dintre primii care au inteles puterea internetului, inca de acum un deceniu, crede ca aceasta reprezinta o modalitate extraordinara pentru ca diferitele case de moda sa formeze conexiuni. Insa, a adaugat el, chiar si in spatiul virtual trebuie acceptate anumite valori si limite, la fel ca in oricare alt mediu, mai ales cand vine vorba de problema majora a produselor contrafacute.

Cele mai citite

Tu ești Mircea decrețelul? – Academia Catavencu

Recent, Geoană s-a trezit brusc din somnul rațiunii în care era președinte și a emanat primul gând care i-a venit în minte: „Noi...

Deciziile Fed privind dobânda de referință influențează economia globală și costurile de împrumut

Modificările recente ale ratei dobânzii de referință de către Rezerva Federală (Fed) a Statelor Unite au un impact nu doar asupra economiei americane, ci...

Cum să îți amenajezi livingul cu fotolii puf eco?

Vrei să îți amenajezi livingul diferit? În cazul acesta, poți opta pentru mobilier inedit, așa cum sunt și fotoliile puf eco. Aceasta alegere...
Ultima oră
Pe aceeași temă