La ultima sedinta a Consiliului Local Baneasa, majoritatea proiectelor de hotarare supuse aprobarii au vizat aprobarea organigramelor si a statelor de functii si personal, inclusiv a celui aflat in subordinea primarului. Aceasta, in conditiile in care toate posturile sunt blocate anul acesta, nici o institutie din subordinea Ministerului Administratiei neavand voie sa faca angajari de personal, primariile, in general deficitare in privinta specialistilor, trebuind sa se descurce prin forte proprii. Printre cele 12 proiecte de hotarare supuse aprobarii, alesii locali din Baneasa au fost de acord cu darea in administrarea Consiliului Judetean Constanta a cladirii Gradinitei cu Orar Normal in vederea realizarii lucrarilor de reabilitare si modernizare, unitatea de invatamant fiind situata in satul Negureni, dar si participarea orasului Baneasa ca partener la Programul Operational "Dezvoltarea Capacitatii Administrative", precum si aprobarea cofinantarii "Sistemul de Management al Calitatii si Controlului Intern in Administratia publica din localitatile : Silistea, Chirnogeni, Gradina, Ostrov, Mircea-Voda si Baneasa".
Totodata, a fost aprobata si decontarea cheltuielilor pe mijloacele de transport in comun din localitatea de resedinta la locul de munca si retur cadrelor didactice care nu dispun de locuinta in orasul Baneasa, iar pentru cele care isi desfasoara activitatea in zone unde nu exista mijloace de transport in comun s-a stabilit decontarea contravalorii de 7,5 litri benzina Premium la 100 km parcursi, daca transportul cadrului didactic se face cu autoturismul proprietate personala.