La targul "Angajatori de top", ce va avea loc in intervalul 20-21 martie, la Sala Palatului, vor fi scoase la concurs 1.500 de posturi. La evenimentul dedicat tinerilor cu experienta de pana la sapte ani vor participa firme de top din domenii precum IT, consultanta, bancar, bunuri de larg consum, retail. Vor participa 100 de firme de top precum Raiffeisen Bank, ING Bank, Accenture, BCR, BRD, British American Tobacco, Coca-Cola HBC, ING Asigurari de Viata, Eureko, Starfoods, KPMG, P&G.
"In ciuda tuturor zvonurilor alarmiste, exista in continuare companii solide in Romania care au planuri de dezvoltare si continua sa angajeze", sustine Ana Giurca, director de dezvoltare la Catalyst Solutions, firma organizatoare a targului.
Limbile straine, la mare cautare
Cei care sunt vorbitori de limbi straine vor avea mari sanse sa-si gaseasca un loc de munca destul de bine platit. De exemplu, compania Accenture, specializata in externalizarea proceselor de afaceri, este interesata sa angajeze persoane cu diverse niveluri de experienta si educatie.
"Speram sa intalnim mai mult studenti si absolventi de facultate cu cativa ani de experienta. Pentru ei avem pregatite posturi din divizia de Business Process Outsourcing cu profil de finante-contabilitate si asigurari. Cunoasterea limbii engleze este obligatorie. Pentru aceste posturi cautam si vorbitori de limba maghiara", spune Irina Minzala, recruitment lead la Accenture.
Compania este interesata atat de vorbitori de franceza, italiana, spaniola, portugheza, cat si de rusa, araba, ceha, croata.
25 de workshopuri
In cadrul evenimentului vor fi peste 25 de workshopuri cu teme ca "oportunitati gratuite de studiu in strainatate", "criterii de recrutare si selectie in perioada de criza", "oportunitati de pe piata dedicate studentilor si tinerilor profesionisti cu experienta de pana la sapte ani", "radiografia industriei IT&C in 2009", "dictionar de cariera in domeniul bancar", "dictionar de cariera in domeniul logistica/achizitii".
Vor fi si workshopuri din care tinerii vor intelege ca in aceasta perioada companiile se confrunta cu schimbari de strategie care le afecteaza inclusiv criteriile de selectie si numarul de joburi disponibile. "Candidatii trebuie sa cunoasca aceste schimbari si, in consecinta, sa-si adapteze comportamentele", considera specialista Ana Giurca.