Brandurile detinute de compania Cadbury in Romania si Turcia, Kandia – Excelent, respectiv Integrum, au adus o contributie de 9% (44,6 milioane de euro), in primul semestru, la majorarea de 26,9% a veniturilor din Europa a celui mai mare producator de dulciuri la nivel mondial.
Cresterea de aproape 27% se transpune in cifre in jurul valorii de 630 milioane de euro, comparativ cu perioada similara a anului trecut, cand divizia europeana a grupului britanic a consemnat venituri de 496 milioane euro. La nivel global, veniturile Cadbury au crescut cu 14%, la 3,36 miliarde euro, comparativ cu 3 miliarde euro in perioada similara a anului anterior. In perioada analizata profitul operational al producatorului s-a majorat cu 29%, la 148 milioane lire sterline (188 milioane euro), de la 115 milioane lire sterline (146 milioane euro) in primele sase luni din 2007. Cadbury detine in Romania producatorul de ciocolata Kandia – Excelent, cumparat prin intermediul fondului Vantas International, cu aproape 100 milioane de euro, de la Axis Investments si Meinl Bank.