30.7 C
București
vineri, 27 septembrie 2024
AcasăSpecialLuxury Car Show, in hangarul Otopeni

Luxury Car Show, in hangarul Otopeni

Zilele acestea are loc la Metro Otopeni expozitia Luxury Car Show, care a surprins publicul nu numai prin exponatele faimoase, costand sute de mii de euro, dar si pentru contrastul dintre acestea si locatia expozitiei, constructia hangarului Metro Otopeni nefiind complet finalizata.

Piesa de rezistenta a colectiei este Ferrari-ul Enzo care poarta pe capota semnatura lui Michael Schumacher, expus alaturi de Ferrari-ul F1 2000 in care pilotul german a castigat pentru a treia oara Campionatul Mondial (si pentru prima oara la volanul unui Ferrari). Enzo-ul costa 850.000 de euro, fiind si cea mai scumpa masina din expozitie. Pe locurile urmatoare sunt doua masini-unicat, Pagani Zonda Roaster, in valoare de 720.000 de euro, si Koenigsegg, de 650.000 de euro. In afara de acestea sunt expuse bijuterii auto marca Jaguar, Lamborghini, Bentley, Masserati, Lexus, Aston Martin, Cadillac, Mercedes, Land Rover, Hummer si motociclete Harley Davidson.
Organizatorul expozitiei, omul de afaceri de origine kuweitiana Al Roudhan Bader, a trait o perioada indelungata in Ungaria, unde a fost organizata pentru prima oara si expozitia Luxury Car Show. Aceasta a avut loc in complexul Hungexpo si a avut un public numeros. Cum locatia expozitiei din Romania nu este tocmai adecvata conceptului de comert de lux, l-am intrebat pe Al Roughan Bader de ce a fost aleasa. "Romexpo era ocupat si nu am gasit nici un alt loc adecvat pentru aceasta expozitie. Aveam nevoie in primul rand de foarte mult spatiu. Locul acesta la inceput nu arata prea bine, dar l-am curatat si l-am amenajat, l-am facut de lux." Unele materiale si echipamente au sosit cu intarziere, motiv pentru care expozitia a fost amenajata intr-un timp foarte scurt, iar ultimele detalii au fost puse la punct pe parcurs. Hangarul Metro este functional, climatizarea, sonorizarea si securitatea fiind pornite. Pe afara nu arata prea bine, nefiind proaspat vopsit si curatat, iar intr-un spatiu ingradit de langa sala sunt depozitate deseuri de constructie. Domnul Bader a fost de acord ca locatia e destul de greu accesibila publicului larg, dar cum, dupa spusele sale, publicul-tinta sunt potentialii cumparatori ai masinilor expuse pierderea nu este semnificativa pentru organizatori. Pana acum, la Luxury Car Show au fost vandute cinci masini, printre care un Lamborghini si o Lancia galbena. Cu toate acestea, organizatorii se asteapta sa faca profit si din biletele puse in vanzare la intrare in doua cabine improvizate, in valoare de 15 lei, mai ales pe parcursul weekend-ului.
Conceptul expozitiei a fost inspirat de show-ul Top Marques Monaco, in care protagonistele sunt de asemenea masinile de lux si motoarele fabuloase, lipsind masinile obisnuite de la show-urile auto traditionale. Ideea este aceea de a expune numai cele mai scumpe si mai exclusiviste masini.
Masinile de la Metro Otopeni provin in cea mai mare parte de la dealeri din Austria, doar piesele de colectie apartinand organizatorului.

Cele mai citite

Europa domină topul țărilor cu cea mai bună calitate a vieții; Pe ce loc se află România

Conform unui raport publicat de US News and World Report, țările europene ocupă majoritatea primelor zece poziții în clasamentul celor mai bune națiuni din...

Europa League: FCSB victorie spectaculoasă cu FC RFS 4-1

FCSB a învins echipa letonă RFS cu scorul de 4-1 (2-1), joi seara, pe Arena Naţională din Bucureşti, în prima etapă din noul format...

România, tot mai dependentă de importuri: Peste 25% din legume și 40% din fructe aduse din străinătate

Peste un sfert din legumele consumate în România și 40% din fructe provin din import, conform unei analize realizate de Ziarul Financiar, pe baza...
Ultima oră
Pe aceeași temă