S-a lansat colectia de ochelari a anului 2007. In fiecare an sunt aduse pe piata romaneasca peste 5.000 de modele de ochelari, au declarat organizatorii.
Directorul executiv Elena Cristescu a adaugat ca „tendintele pentru anul care vine sunt transpuse in stralucire si luminozitate. Anul 2007 este considerat a fi in totalitate un an al stralucirii si al formelor indraznete, iar fiecare dintre noi se poate regasi cu usurinta in modelele acestei noi colectii. Pentru 2007, Bvlgari reinventeaza Flower Special Edition intr-o noua combinatie de cristale Swarovski de culoare neagra asortate sau in contrast cu rama. Apare ca noutate absoluta motivul Astrale, inspirat din colectia de bijuterii cu acelasi nume, intr-un design sofisticat definit prin pietre pretioase. Linia Chanel, inspirata din colectia Haute Couture aduce luminozitate si pretiozitate prin bratele ochelarilor incrustate cu cristale Swarovski, pozitionate in cele mai inedite forme de stea sau cometa. Nu este lasat deoparte nici simbolul Chanel, pe care il regasim sub forma de baghete de cristal, o adevarata fuziune a tehnologiei cu design-ul modern. Casa Prada readuce in atentia tuturor mastile supradimensionate, dar extrem de usoare, purtand pe brate sigla Casei Regale de Savoya. Modelele sunt diversificate, iar Linea Rosa intregeste, ca in fiecare an, colectia. In 2007, Dolce&Gabanna se defineste prin modele foarte mari, impunatoare, cu accesorii metalice aurii ce dau stralucire si stil purtatorului. Stilul napoleonic este numitorul comun ce caracterizeaza colectia. Ray-Ban, cea mai populara marca de ochelari de soare din lume, se reinventeaza perpetuu. In anul 2007 vom fi martorii unei evolutii uimitoare a colectiilor Aviator si Wings si, fara indoiala, reintoarcerea modelului Wayfarer in forma si dimensiunea originale. Sloganul Ray-Ban cu privire la Wayfarer va fi din nou in actualitate: „Copiat, dar niciodata egalat”. In luna decembrie, in reteaua Opticris, se deruleaza campania „Cadouri de Craciun la Opticris” importante la ochelari.