MEDIAS. Conducerea societatii de transport in comun „Meditur” SA din Medias a decis sa creasca veniturile la bugetul propriu prin inchirierea pentru uz publicitar a stalpilor din reteaua de alimentare a troleibuzului local. Intentia conducerii companiei este aceea de a face rost de bani in plus la bugetul propriu, pentru ca fondurile alocate de catre Consiliul Local, caruia i se subordoneaza societatea, sunt mai mici decat necesarul.
Firma a incheiat deja contracte pentru servicii de publicitate pe spatiile disponibile de pe autobuzele companiei si pe stalpii din reteaua de alimentare a troleibuzului si intentioneaza sa continue aceasta activitate si in perioada urmatoare. Directorul „Meditur”, Gheorghe Roman, a declarat ca aceasta decizie a fost luata ca o masura disperata de a mari veniturile societatii, deoarece bugetul public prevazut pentru acest an este insuficient, in comparatie cu cheltuielile pe care firma trebuie sa le suporte.
Potrivit sursei citate, veniturile obtinute in urma incheierii contractelor de publicitate nu sunt foarte mari, insa vor ajuta compania sa-si respecte promisiunile facute mediesenilor la inceputul anului. Inchirierea pentru publicitate a stalpilor si autovehiculelor „Meditur” nu este o practica originala. Cei care au brevetat-o au fost strategii de campanie electorala ai organizatiei PSD. Fara sa faca mare „tam-tam” in jurul subiectului, in perioada lui 2004, stalpii din reteaua „Meditur” apartineau publicitar, cu doar foarte putine exceptii, social-democratilor si candidatilor sai electorali. Cum este vorba despre aproape 400 de „piese” din care peste 300 fusesera spoiti cu lozinci, la vremea respectiva, democratii si liberalii au protestat. Dupa acest episod, ei au primit, la randul lor, cativa stalpi pentru publicitatea electorala.