Directorul executiv al Casei de Pensii Bucuresti, Mihaela Kanovits, a declarat ca in cazul unor dificultati in solutionarea cererilor, varstnicii se pot adresa sefilor caselor locale de pensii ale sectoarelor in care domiciliaza, precum si conducerii CPMB.
Pensionarii care au intrat in etapele de recalculare si nu au primit buletinele de calcul sau copii ale deciziilor neprimite prin posta sunt invitati sa se adreseze coordonatorului activitatii de recalculare la nivelul Capitalei – din sediul aflat in Bulevardul Lacul Tei nr. 17. Aici vor fi preluate si toate solicitarile pensionarilor cu privire la recalculare.
„Reamintim ca in situatia in care beneficiarii recalcularii pensiilor in conformitate cu prevederile OUG nr. 4/2005 detin documente de natura adeverintelor cu privire la nivelul salariului din perioade in care nu este inscris in carnetul de munca, al adeverintelor prin care se atesta acordarea unor sporuri cu caracter permanent sau chiar adeverinte cu perioade lucrate si neinscrise in carnetele de munca, acestia se pot adresa Casei de pensii pentru reluarea recalcularii”, a precizat directoarea Kanovits. In aceste cazuri, drepturile se vor acorda de la data recalcularii initiale a pensiei. Actele pot fi aduse in termen de 3 ani.
Pentru depunerea diverselor cereri, solicitantii se vor adresa caselor de pensii ale sectoarelor, prin posta sau prin posta electronica, la adresa de e-mail cpmb@cnpas.org
Informatii se obtin la Casele Locale de Pensii ale sectoarelor 1 si 5 – B-dul Lacul Tei nr. 17, tel. 212.03.71; Casele de Pensii ale sectoarelor 2, 3, 4 si 5 – Calea Vitan nr. 6 – tel. 326.05.56. La telefonul 212.03.67, se obtin informatii privind activitatea de recalculare a pensiilor.
Noul program de lucru al CPMB si caselor locale de pensii este cel prevazut de HG 1487/29 noiembrie 2005: luni, marti, miercuri si vineri intre orele 8,30-16,30, joi intre orele 8,30-18,30.