Comunicarea actelor administrative fiscale pentru contribuabilii absenti de la domiciliu sau care refuza sa le primeasca se va face prin afisare, a anuntat Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF). Afisarea se va realiza simultan la sediul organului fiscal emitent si pe pagina de internet a ANAF printr-un anunt in care se mentioneaza ca a fost emis actul administrativ fiscal pe numele contribuabilului. Actul administrativ fiscal este considerat comunicat in termen de 15 zile de la data afisarii anuntului. Pe pagina de internet a agentiei fiscale vor fi publicate numai anunturile privind actele administrative fiscale emise de ANAF si unitatile sale teritoriale, avand in vedere competentele Agentiei privind administrarea creantelor fiscale datorate bugetului de stat si bugetelor asigurarilor sociale (pensii, somaj, sanatate). Autoritatile publice care au in competenta administrarea unor creante fiscale vor publica pe pagina proprie de internet anuntul de emitere a actului administrativ fiscal, concomitent cu afisarea acestuia la sediul organului emitent.