2.9 C
București
joi, 7 noiembrie 2024
AcasăSpecialBRD iti aduce zambetul

BRD iti aduce zambetul

Sub deviza „Partener pentru prezent si viitor”, conducerea grupului Constanta al BRD Ð Groupe Societe Generale a organizat o conferinta de presa in care a prezentat rezultatele financiare ale companiei si strategia pe termen mediu.

BRD-GSG este in continua expansiune pe piata locala. Astfel, numai la nivelul judetului Constanta exista 17 unitati bancare, iar in judetul Tulcea functioneaza o sucursala. „Luna trecuta am inaugurat patru unitati BRD Express. Acestea sunt amplasate in cartiere, in aglomerarile urbane, sunt destinate persoanelor fizice si deruleaza toata gama de operatiuni bancare”, spune Eugen Sandu. Acesta a precizat ca, in viitorul apropiat, va continua procesul de densificare a unitatilor bancare, atat in municipiile Constanta si Tulcea, cat si in localitatile din cele doua judete. De altfel, in orasul Tulcea se va deschide foarte curand o noua unitate, au dezvaluit reprezentantii bancii, care au mai spus ca este nevoie de o astfel de dezvoltare pentru ca economia romaneasca a inceput sa isi tureze motoarele si BRD se orienteaza, astfel, spre economia reala, adica exact acolo unde este nevoie cel mai mult de bani.

Cozile la ghiseu au fost eliminate

Cota de piata a BRD, la sfarsitul lunii septembrie, era de 12,4% in ceea ce priveste creditele acordate persoanelor juridice, de 17,3% pentru depozitele acordate persoanelor juridice, de 17,8% pentru credite persoane fizice si de 18,5% pentru depozite persoane fizice. In ceea ce priveste cardurile, cu un numar de 60.000 de astfel de instrumente de plata emise in judetul Constanta, BRD ocupa o pozitie de piata de 21,2%.
Cifrele acestea au in spate o adevarata politica de intampinare a dorintelor clientului. Pe langa faptul ca BRD vine in intampinarea tuturor segmentelor de clienti, fie ca sunt persoane fizice sau juridice, fie ca sunt studenti sau salariati, banca ofera siguranta si calitate. „Nimeni nu sta mai mult de cinci minute la coada, indiferent daca are de ridicat dobanda sau daca vrea sa obtina un credit”, spune Eugen Sandu, care precizeaza ca beneficiarii actului bancar au devenit mult mai sofisticati fata de trecut. Obiectivul BRD insa este ca toti clientii care au apelat la serviciile sale sa plece cu un zambet pe buze din banca.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă