Datorita unei game largi de produse si servicii, BRD – Groupe Societe Generale a devenit practic o banca universala, prezenta pe toate sectoarele de piata: retail, private banking, microintreprinderi, IMM, mari companii, banca de investitii, gestiune active etc. Eugen Sandu, director Grup, a mentionat importanta ofertarii unei game complete de servicii care sa vina in sprijinul tuturor segmentelor de clienti. In prezent, exista 28 de unitati bancare apartinand BRD – Groupe Societe Generale, in judetele Constanta si Tulcea, dintre care 21 de unitati cu caracter permanent, iar restul sezonier. In Mangalia, Medgidia, Cernavoda, Mihail Kogalniceanu si Constanta sunt deschise 13 unitati, urmand sa fie deschisa si cea de a 14-a in Harsova. Oferta speciala de credite "Ristretto” se adreseaza IMM-urilor si vine in sprijinul acestora. Eficienta consta in rapididatea cu care un astfel de credit poate fi accesat. Pentru anumite tipuri de credite, in functie de cifra de afaceri, nu sunt necesare garantiile materiale si, in plus, raspunsul solicitantului dureaza doar 15 minute. In aceeasi ordine de idei, Bogdan Niculescu, director-delegat al BRD – Groupe Societe Generale, a dorit sa mentioneze faptul ca acest sprijin puternic al IMM-urilor face referire la cele care nu au un potential financiar puternic. Pe langa implicarea in programul "Fermierul”, BRD – Groupe Societe Generale are in vedere si un program de finantare a culturilor agricole, cu garantii constand in terenuri extravilane.