Tanarul model Dragos Stoian va putea fi vazut, impreuna cu alte zece modele masculine ale agentiei Attitude Male Models, la Men's Fashion Week Milano, care debuteaza pe 14 ianuarie.
Avand inaltimea de 1,80 m, parul saten si ochii verzi, Dragos a devenit nu cu mult timp in urma noua imagine pentru campania Thierry Mugler toamna-iarna 2006-2007. S-a remarcat prin numarul foarte mare de aparitii in editoriale de moda, fiind denumit de specialistii in domeniu drept „international top model editorial boy”. A aparut si in diverse reviste de moda, precum Vogue, GQ, V Man, ID, Dased and Confused, FHM, Elle, He Man, Dealer de Luxe, Squint Hommes (coperta), Officiel Hommes, D de la Republica, B-Guided, VS Magazine si altele.
Se observa in ultimul timp din ce in ce mai multi tineri romani care se remarca pe plan international ca modele masculine. Trebuie precizat ca, pe langa calitatile incontestabile ale manechinului, trebuie sa existe si o agentie care sa stie sa promoveze talentul acestuia, de multe ori determinanta in lansarea modelului.