Functionarii publici ai Directiei Generale a Finantelor Publice Botosani vor fi evaluati in perioada urmatoare de catre conducerea institutiei. Aceasta se face anual si are in vedere mai ales competentele profesionale si rezultatele obtinute de finantistii botosaneni in perioada respectiva. Functionarii sunt evaluati de conducerea directiei, iar activitatea acesteia inclusiv a directorului intra in analiza reprezentantilor de la Ministerul Finantelor. Evaluarea care se realizeaza in prezent la nivelul directiei va fi un criteriu esential in cazul unor posibile reduceri de personal prin modificarea organigramei de anul viitor. Directorul Directiei Generale a Finantelor Publice Botosani, Gheorghe Sorescu, a declarat ca a transmis deja tuturor structurilor din teritoriu ca in procedura de evaluare sa fie respectate toate criteriile care se iau in calcul la verificarea activitatii desfasurate de angajatii directiei. Aceasta mai ales in perspectiva unei disponibilizari care s-ar putea produce avand in vedere volumul de incasari relativ scazut in cazul crentelor catre Bugetul de Stat: „Am luat masura de a transmite la toate structurile din teritoriu respectarea intocmai a procedurilor de evaluare, astfel incat evaluarea sa fie una corecta, fara nici un fel de discutii, chiar si in eventualitatea unor reduceri de personal”, a declarat Gheorghe Sorescu, directorul DGFP Botosani. Acesta a tinut sa precizeze ca anul acesta evaluarea functionarilor din cadrul directiei poate fi un criteriu de baza care va stabili numarul angajatilor care urmeaza sa fie disponibilizati in cazul unor reduceri de personal. In prezent, Directia Generala a Finantelor Publice Botosani are in jur de patru sute de salariati care urmeaza sa fie evaluati, iar aceasta se face pe baza unor calificative in urma punctajelor obtinute.