Constructorul român Dorinel Umbrărescu a reușit să mobilizeze un număr record de 3.200 de muncitori și 1.000 de utilaje pe tronsonul Buzău-Focșani al Autostrăzii Moldovei, stabilind astfel un record post-Revoluție în ceea ce privește dimensiunea unui șantier din România.
Conform autorităților, acest proiect este cel mai amplu și mai intens în desfășurare, fiind un exemplu de mobilizare la scară mare în industria construcțiilor din România.
În prezent, lucrările pe acest tronson se află în faza finală de execuție, iar tronsonul Buzău-Focșani va fi, în curând, deschis circulației publice, începând cu Lotul 4, situat lângă Focșani.
Acest tronson face parte din Autostrada A7, care este considerată primul proiect de autostradă din România aflat integral în execuție, acoperind un traseu de 320 de kilometri și fiind compus din 13 loturi.
La finalizarea proiectului, autostrada va conecta regiunile Moldova și Muntenia.
În paralel cu lucrările de pe tronsonul Buzău-Focșani, se avansează și pe Lotul 3, care cuprinde sectoarele Râmnicu-Sărat – Mândrești.
Astfel, compania UMB, condusă de Dorinel Umbrărescu, va finaliza în curând întreaga infrastructură a Autostrăzii Moldovei, inclusiv legătura dintre Buzău și Pașcani.
Autostrada Moldovei este principala arteră rutieră din România aflată în construcție.
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!