„Este probabil cel mai interesant fenomen de cumparaturi petrecut vreodata in Romania. Viralizarea online a informatiilor despre promotii s-a petrecut la o scara greu de imaginat si fara nici un precendent. Informatiile noastre din piata indica trafic si vanzari de cateva ori mai mari decat intr-o zi obisnuita la toate magazinele online romanesti din toate segmentele de piata, indiferent daca si-au anuntat sau nu participarea la Black Friday”, a scris Radu Apostolescu pe blogul eMag.ro.
Black Friday eMAG: 1,1 milioane vizitatori şi vanzări de 8 milioane euro
UPDATE 18.00
Statistica campaniei Black Friday eMAG:
Vizitatori: 1,1 milioane (5% din populatia Romaniei!)
Numar produse comandate: ~90.000
Valoare comenzi inregistrate: ~8 milioane Euro
Este probabil cel mai interesant fenomen de cumparaturi petrecut vreodata in Romania. Viralizarea online a informatiilor despre promotii s-a petrecut la o scara greu de imaginat si fara nici un precendent. Informatiile noastre din piata indica trafic si vanzari de cateva ori mai mari decat intr-o zi obisnuita la toate magazinele online romanesti din toate segmentele de piata, indiferent daca si-au anuntat sau nu participarea la Black Friday.
Statistici Black Friday pana la ora 13:
Total vizitatori: ~700.000
Tot stocul din promotia Black Friday epuizat. Incercam sa mai suplimentam, fara insa a garanta ca vom reusi.
Am intampinat probleme tehnice timp de 48 minute din cauza varfului maxim de trafic, la un moment dat inregistrandu-se peste 100.000 de vizitatori simultan pe site. Ca si nivel de comparatie, intr-o zi foarte buna sunt intre 7 – 8000 de vizitatori simultan iar in varful din decembrie 2010 au fost 10.000.
Astazi toata ziua se pot plasa comenzi cu 10% discount la orice produs din oferta, va asteptam
La ora 12.55, la emag.ro au mai ramas doar patru produse disponibile din promoţia Black Friday: un flash pen de 8 GB, o masina de paine, un kit tastaura – mouse si un robot de bucatarie.
Site-ul eMAG.ro a fost asaltat de sute de mii de vizitatori de la ora 5.00 dimineata cand a început promoţia Black Friday. Siteul magazinului online nu a facut faţă numărului mare de vizitatori şi a afişat mesajul „Nu e vina mea, sunteti prea mulţi… repar cât pot de repede”.
De asemenea si siteul evoMag.ro a avut si el probleme asemănătoare.
La ora 10.00, Radu Apostolescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare eMAG, a scris pe blogul magazinului:
„Pana la ora 10, campania Black Friday a generat pe eMAG:
400.000 vizitatori unici (~2% din populatia Romaniei)
~34.000 produse comandate dintre care ~28.000 din promotia speciala de Black Friday
valoarea aproximativa a comenzilor pana la ora 10: 4 milioane Euro
Impactul campaniei a depasit orice asteptari daca ne raportam la orice alt eveniment din istoria comertului din Romania. Incercam sa suplimentam cantitatile de la furnizori pentru promotiile speciale. Va reamintim ca orice alt produs, in afara promotiilor speciale, are astazi 10% discount pe loc. Livrarea comenzilor se va face in tot cursul saptamanii viitoare, folosind capacitatea maxima de transport a curierilor.
Revenim cu alte cifre la pranz”.