Indiferent din ce unghi te-ai uita la maşină, se poate observa cu uşurinţă noua identitate de marcă Renault. Prize de aer frontale generos dimensionate, o încadrare uriaşă a proiectoarelor de ceaţă şi foarte multe muchii rotunjite. În mare, acestea sunt elementele care definesc noul “look” al modelelor Renault.
Direcţia actuală „îmbrăţişată” de un număr din ce în ce mai mare de constructori auto este de personalizare cât mai pronunţată a modelelor. Renault nu putea să nu ţină cont de această „necesitate” dictată în mod evident de către clienţi şi oferă pentru Renault Captur posibilitatea de individualizare a maşinii. Zonele cu pricina se regăsesc atât la exterior, cât şi la interior, oferind astfel clientului o experienţă personalizată completă.
Inginerii au avut grijă ca şi în interiorul maşinii personalitatea fiecărui client în parte să poată fi valorificată. Aşadar, există posibilitatea customizării culorilor de pe consola centrală, a gurilor de ventilaţie difuzoare, dar a exteriorului torpedoului. Ţinând cont că maşina este construită pe platforma noului Renault Clio, aşteptările din punct de vedere dinamic ar trebui să fie similare. Cu toate că maşina beneficiază de o gardă la sol mai ridicată decât Clio, deci un centru de greutate mai ridicat, comportamentul rutier este demn de un model din clasa compactă, potrivit promotor.ro.
Motorizările disponibile pentru acest test au fost după cum urmează: propulsorul de 1,2 litri pe benzină (TCe 120 EDC) care dezvoltă o putere de 120 CP cuplat la o cutie automată cu şase rapoarte şi dublu ambreiaj, respectiv propulsorul diesel de 1,5 litri şi 90 CP cuplat la o cutie manuală cu cinci trepte de viteze. Conform datelor oficiale, propulsorul diesel are un consum mixt de 3,6 litri/100 km, iar cel pe benzină de 5,4 litri, francezii lăudându-se cu cel mai mic consum din clasă. Va fi extrem de interesant de verificat care va fi consumul de carburant în România, mai ales în mediul urban.