12.2 C
București
joi, 9 ianuarie 2025
AcasăGDPRCosmeticele sud-coreene devin din ce în ce mai populare în întreaga lume

Cosmeticele sud-coreene devin din ce în ce mai populare în întreaga lume

Produsele de îngrijire a pielii şi cosmetice sud-coreene devin din ce în ce mai populare în întreaga lume, graţie ingredientelor naturale de înaltă calitate, dar şi preţului lor accesibil, relatează Agerpres

Cheia succesului produselor de îngrijire sud-coreene constă în ingredientele naturale de înaltă calitate, care îmbunătăţesc în mod eficient textura pielii, fără a recurge la componente dăunătoare care pot provoca efecte secundare adverse. Preţul lor accesibil este un alt secret, produsele cosmetice sud-coreene reuşind să se menţină la un preţ accesibil, în pofida componentelor naturale de înaltă calitate. Multe dintre aceste branduri oferă produse la sub 8 euro, în timp ce unele produse – cele mai scumpe – ajung la 38-46 de euro. Comparându-le cu alte mărci de lux, produsele de îngrijire a pielii şi cosmeticele sud-coreene menţin o gamă de preţuri accesibile, care sporesc satisfacţia consumatorilor. 

Un astfel de exemplu este eyeliner-ul gel produs de brandul Tony Moly. Produsul este conceput pentru trasarea unei linii fine, cu ajutorul unei pensule, a unui tuş pe bază de gel. Eyelinerul este rezistent la apă şi la transfer şi rămâne pe piele o perioadă îndelungată de timp chiar dacă pielea transpiră sau persoana lăcrimează. Produsul poate fi la achiziţionat la un preţ de sub 8 euro şi este uşor de folosit, datorită pensulei montate în interiorul capacului. Pentru persoanele începătoare în arta machiajului, TonyMoly este un produs care le ajută să traseze cu uşurinţă o linie de contur, fără imperfecţiuni. Clientele pot alege dintr-un total de şapte culori, care variază de la negru, maro şi negru kaki la negru perlă, iar produsul a câştigat deja o mulţime de fane atât în interiorul cât şi în afara Coreei. 

Cremele BB de la Missha sunt foarte populare în afara Coreei de Sud. La 11 noiembrie 2014, cu ocazia unei zile dedicate cumpărăturilor, cunoscută sub numele de „Ziua persoanelor singure” („Singles’ Day”), Missha a vândut 56.123 de creme BB (BB Cream) în China. Spre deosebire de cremele BB obişnuite, prea grase şi cu prea multă nuanţă gri, cremele BB de la Missha sunt de culoare albă, uşoare şi cu efect de luminozitate. 

În sondajele efectuate în rândul consumatorilor, Missha se bucură de popularitate şi pentru produsele sale anti-îmbătrânire. Astfel, într-un test de calitate efectuat de organizaţia ”Consumatorii din Coreea”, crema Time Revolution Immortal Youth Cream, produsă de Missha, s-a clasat pe locul al doilea într-un top al cremelor anti-rid, care a inclus 12 creme, printre care unele provenind de la branduri importate şi de lux. În prezent, crema este unul dintre produsele cele mai vândute în rândul produselor antirid. 

Cremele şi măştile cu extract de melc de la It’s Skin sunt, de asemenea, extrem de populare azi printre consumatorii din Asia şi în special în rândul clienţilor chinezi şi japonezi. Aceste produse conţin mucină, un extract gros de melc, care hidratează şi ajută la regenerarea pielii. Odată aplicată, mucina este absorbită uşor de către piele. Aceste produse conţin şi arbutină şi adenozină, două componente care reduc ridurile şi contribuie la albirea pielii. 

Brandul Tony Moly este cunoscut pentru designul unic al produselor sale, cum ar fi balsamurile în formă de buze, cremele de mână în formă de fructe sau sticluţele de parfum în formă de mici iepuri. Aceste produse vin la preţul de sub 8 euro şi sunt uşor de transportat, graţie dimensiunilor mici şi designului plăcut, care atrage atenţia. Datorită popularităţii produselor sale, Tony Moly a înregistrat vânzări în valoare de circa 250 de milioane de euro în 2014. Produsele brandului pot fi găsite pe rafturile de la Sephora, un lanţ global de magazine de cosmetice, din Europa – o premieră pentru un brand cosmetic sud-coreean. 

Produsele de îngrijire realizate din aur şi din alte ingrediente de lux sunt, de asemenea, populare. Spre exemplu, brandul Nature Republic a înregistrat succes cu crema sa de faţă, realizată din 99% aur pur, dar şi din lăptişor de matcă. Produs este o cremă cu textură de gel, cu sclipiri aurii, care hidratează pielea şi o face mai fermă. Gelul calmant pe bază de aloe este, de asemenea, un mare succes pentru Nature Republic. Produsul conţine 92% aloe naturală, dar şi vitamina C, iar când este absorbit, hidratează pielea şi o calmează. 

Mass-media internaţionale au subliniat popularitatea în creştere a produselor de îngrijire a pielii şi a cosmeticelor sud-coreene. În acest context, postul american NBC a dedicat la 6 ianuarie un material, în care a evidenţiat prezenţa crescută a acestora în magazinele din SUA.

Cele mai citite

Sindicatele din sistemul de apărare, ordine publică și securitate națională anunță proteste de amploare

Sindicatele au anunțat un protest comun în data de 17 ianuarie 2025, între orele 12:00 și 16:00, cu punct de adunare în Piața Constituției Organizațiile...

Investigație: Rusia ar fi plătit talibanilor 200.000 de dolari pentru fiecare militar american ucis

O investigație publicată de The Insider în colaborare cu Der Spiegel dezvăluie că serviciile de informații ruse (GRU) ar fi plătit talibanilor câte 200.000...

Anca Todoni, calificare remarcabilă pe tabloul principal de la Australian Open! Premiu uriaș la doar 20 de ani

Anca Todoni, una dintre cele mai promițătoare jucătoare de tenis din România, a reușit să se califice pentru prima dată în carieră pe tabloul...
Ultima oră
Pe aceeași temă