Imaginile cu victima violului din Vaslui, făcute publice, marţi, de realizatorul TV Cătălin Măruță, nu au crescut audienţa emisiunii lui, „La Măruţă”. De fapt, ediţia emisiunii care a avut tema violului a avut mai puţini telespectatori faţă de cea din ziua precedentă, potrivit paginademedia.ro.
Cu cifrele de audiență de marţi, Pro TV a fost pe poziția a doua, la câteva sute de mii de telespectatori în urma Acces Direct, de pe Antena 1. Nici în minutele în care fata a intrat pe post nu s-a simțit o creștere a audienței.
Citeşte şi: Cătălin Măruţă, pus la zid pentru difuzarea unor imagini cu victima violului din Vaslui. Cum se apără
La nivelul întregii țări, emisiunea „La Măruță” cu tema violului din Vaslui a avut o medie de puțin peste jumătate de milion de telespectatori pe minut, mai puţin decât cu o zi înainte, când emisiunea a fost urmărită de 640.000 de oameni.
Cifrele au fost apropiate și în minutele în care fata a fost în direct pe post. Pe intervalul emisiunii, Măruță a fost pe locul doi, la 330.000 de telespectactori în urma Acces Direct.
Citeşte şi: Andra Măruţă dă naştere celui de-al doilea copil. Ce nume a ales
Emisiunea de pe Pro TV a avut o medie de puțin peste 300.000 de telespectatori pe minut, în mediul urban. Cu o zi înainte, emisiunea a avut aproape 400.000 de telespectatori.
În mediul rural, Măruță a fost după Antena 1, care a avut o medie la orașe de aproape jumătate de milion de telespectatori pe minut.
Accesaţi galeria foto de mai sus pentru a vedea audiența posturilor TV din 21 iulie, pe intervalul emisiunii „La Măruță”, la nivel naţional şi în mediul urban.