Colecţia La Redoute primăvară-vară 2011 propune patru trenduri, fiecare direcţie răspunzand unui tip de personalitate.
Tendinţele colecţiei La Redoute sunt şi în acest sezon puternic ancorate în stilul de viaţă urban, axându-se pe look-uri lejere care oferă libertate în mişcare.
Colour Splash, look-ul vedetă al acestui sezon, reprezintă o explozie de culori în fiecare ţinută. Până şi accesoriile, precum sandalele, curelele sau eşarfele îmbină o multitudine de nuanţe.
Albastru, galben, mov, turcoaz şi lila sunt numai câteva dintre culorile care se regăsesc în ţinutele ce aparţin tendinţei numită sugestiv Colour Splash.
Urban Minimalistic reprezintă curentul vestimentar care a apărut datorită necesităţii femeilor active de a emana eleganţă prin ţinutele lor dar în acelaşi timp de a se simţi confortabil în acestea. Urban Minimalistic înseamnă linii care cuceresc prin simplitate, non culori şi nuanţe pastelate însoţite de accesorii discrete care întregesc ţinutele.
City Safari se defineşte prin nuanţe de kaki, bej, maro şi imprieuri cu forme inedite. Piesele de rezistenţă sunt sandalele romane care, purtate pe timp de zi cu o rochie vaporoasă, vor crea un look citadin ce nu va trece neobservat. Iar pentru a adăuga un aer de feminitate ţinutelor safari, sandalele cu toc de lemn sunt un must wear.
Romantic Vintage sau ţinute cu patina timpului, mereu actuale. Şi în acest sezon, designerii La Redoute au făcut o incursiune în trecut pentru a aduce în prezent croieli care emană o feminitate aparte. Aerul romantic ale acestui tip de ţinute este dat de imprimeurile florale în culori calde.
În plus faţă de moda feminină, noul catalog La Redoute primăvară – vară 2011 prezintă cele mai noi tendinţe în materie de modă pentru bărbaţi, copii şi decoraţiuni pentru casă.
Catalogul La Redoute primăvară – vară 2011 este disponibil în magazinele de presă din centrele comerciale, dar poate fi comandat şi gratuit pe site-ul: www.laredoute.ro.
La Redoute este pe primul loc în topul magazinelor virtuale de îmbrăcăminte şi decoraţiuni din Franţa. La Redoute este prezent în peste 20 de ţări şi oferă celor 18 milioane de clienţi mai multe canale de vânzare: cataloage, magazine şi Internet.