3 C
București
miercuri, 13 noiembrie 2024
AcasăSpecialDe 20 de ani, Saint-Gobain Rigips este emblema calității în România

De 20 de ani, Saint-Gobain Rigips este emblema calității în România

În 2014, compania Saint-Gobain Rigips, lider pe piața materialelor de construcții, marchează 20 de ani de prezență în România a mărcii Rigips®.

În decursul celor 20 de ani, Saint-Gobain Rigips a devenit pe piața locală o emblemă a calității și a soluțiilor de ultimă generație. Compania și-a dezvoltat continuu portofoliul de sisteme, produse şi servicii, oferite în domeniul amenajărilor interioare, ce răspund celor mai dificile provocări precum dezvoltarea durabilă, eficienţa energetică şi protejarea mediului înconjurător.iyolare

“Marca Rigips® împlinește anul acesta o vârstă frumoasă care aduce cu ea multe împliniri. Sunt 20 de ani de prezență pe piața românească, timp în care Saint-Gobain Rigips a câștigat poziția de lider de piață în majoritatea segmentelor în care este prezent și a revoluționat modul de a gândi și de a construi spațiile interioare. Pentru clienți, fie ei arhitecți, dezvoltatori, constructori, instalatori sau pur si simplu clienți finali, numele Saint-Gobain Rigips este de mult timp sinonim cu inovația și calitatea superioară, garantată prin fiecare produs și soluție oferită” a declarat dl. Constantin Hariton, directorul general al Saint-Gobain Rigips.

În toți acești ani, produsele Rigips® au contribuit la realizarea unor proiecte reprezentative în România precum Sky Tower, Promenada Mall, hotelul Pullman și World Trade Center, Hotel Athenee Palace Hilton, Ateneul Roman, City Gate Tower, Opera House 1 și 2, Chrystal Tower, Hotel Continental Sibiu, Hotel Central Plaza Piatra-Neamț, Teatrul Național București, spitalul Grigore Alexandrescu și maternitatea Regina Maria și multe altele.

De asemenea, ca o recunoaștere a calității produselor și a eforturilor constante făcute de companie pentru a inova și a oferi clienților servicii la cele mai înalte standarde de calitate, Saint-Gobain Rigips a primit, pentru a doua oară consecutiv, statutul de Superbrand la categoria “Household&Construction” pentru anii 2013-2014 în cadrul programul Superbrands România.

Încă de la începutul activității, Saint-Gobain Rigips s-a evidențiat prin inovație, diversificând mereu portofoliul de produse, având în acest moment o gamă de peste 600 de repere, ce includ plăci de gips-carton standard și performante, plafoane fixe și demontabile cu calități acustice speciale, gleturi și tencuieli pe bază de ipsos, profile metalice și accesorii, etc. Circa 35% din cifra de afaceri a companiei este reprezentată de produse puse pe piață în ultimii 5 ani. Produsele Saint-Gobain Rigips răspund cerințelor tot mai dinamice ale beneficiarilor și constructorilor, precum: protecția la foc, izolarea termică și eficiența energetică, izolarea fonică dar și confortul acustic, protecția împotriva umidității, adăugând acestora și o calitate estetică semnificativă.

„Pentru noi este esențial să oferim cele mai bune soluții și produse, la o calitate constant excelentă, răspunzând astfel nevoilor clienților noștri” a declarat dl. Constantin Hariton, directorul general al Saint-Gobain Rigips.

Cu ocazia aniversării celor 20 de ani, pe data de 25 septembrie, Saint-Gobain Rigips a organizat un eveniment menit să-i reunească pe toți cei alături de care produsele Rigips® au devenit emblema calității în România. Evenimentul, la care au fost prezenți peste 250 de invitați precum arhitecți, firme de construcții, distribuitori și montatori, a avut loc la Stejarii Country Club și s-a desfașurat în prezența Excelenței Sale, domnul Francois de Saint-Paul, ambasadorul Franței la București, a domnului Alexandru Năstase, secretar de stat în cadrul Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură, Investiții Străine, Parteneriat Public-Privat și Promovarea Exporturilor și a domnului Francois-Xavier Moser, delegatul General al Saint-Gobain pentru Europa de Est.

În cadrul evenimentului, compania a organizat și două expoziții dedicate Istoriei de 20 de ani pe piața din România: una dedicată proiectelor realizate în domeniile sănătății, educației, rezidențialului, al spațiilor comerciale și administrative, al industriei hoteliere și o a doua dedicată Viitorului unde accentul a fost pus pe produsele inovatoare ale companiei. Expoziția Viitor a cuprins soluții pentru rezistența la impact, rezistența la umiditate ridicată în interior și exterior, claritatea discuțiilor în și între încăperi precum și două soluții în premieră pe piața din România: tehnologia Activ’Air care descompune până la 70% din compușii organici volatili (formaldehida) și un glet magnetic care le permite beneficiarilor să-și folosească din plin creativitatea la aranjarea obiectelor de decorațiuni suspendate. Expoziția a ilustrat încă o dată caracterul inovator al grupului Saint-Gobain aflat în top 100 cele mai inovatoare companii din lume.

În cadrul evenimentului, Saint-Gobain Rigips a premiat 15 parteneri în funcție de criterii precum: cea mai îndelungată colaborare, volumul de produse Rigips® utilizat la proiecte, diseminarea inovației în piață, educarea pieței, excelență în montaj, etc.  Printre firmele premiate se numără: Conti Impex 93, Dedeman, Ambient, Salus International, Bog’Art, ACMS, Aedificia Carpați, Avatti Grup, Dani Lev International, Portland Trust, Strabag, Westfourth Architecture, AR Design și Carpați Proiect.

Cele mai citite

George Simion a întrerupt dezbaterea Antena 3 CNN de la Parlament. Ce spune despre legăturile cu Rusia și ofițerii GRU

Candidatul AUR la alegerile prezidențiale, George Simion, a întrerupt, marți seara, dezbaterea Antena 3 CNN de la Parlament. Acesta a fost întrebat de jurnaliștii...

România la „dietă” economică: top model sau moare de inaniție

Guvernatorul Mugur Isărescu a vorbit recent despre „dieta” economică, completată cu sintagma „să strângem cureaua”. Mesajul este clar: România trebuie să-și ajusteze politicile financiare,...

România atinge cel mai mare preț al energiei din 2024, pe fondul producției scăzute de energie regenerabilă

Scăderea producției de energie solară, cauzată de lipsa luminii solare, a dus la un deficit de producție, ceea ce a crescut semnificativ prețul energiei România...
Ultima oră
Pe aceeași temă