Reţeaua de socializare Bubblews le promite utilizatorilor săi o parte din veniturile obţinute dacă scriu sau publică conţinut pe site. Ca şi alte reţele de socializare gratuite, Bubblews vrea să se finanţeze publicând reclame care au legătură cu interesele utilizatorilor. "Noi suntem o companie deci trebuie să valorificăm conţinutul, dar suntem pregătiţi să vă răsplătim pentru interacţiunile voastre sociale", a declarat Arvind Dixit, unul dintre cofondatorii reţelei sociale, informează Mediafax.
Pentru a încuraja utilizatorii, reţeaua propune ca aceştia să fie plătiţi. La fiecare interacţiune pe reţeaua de socializare, utilizatorii vor primi un cent, iar odată obţinuţi 50 de dolarii, aceştia pot încasa câştigul.
Cu toate acestea, reprezentanţii reţelei de socializare promit utilizatorilor că nu vor urmări alte site-uri pe care aceştia le accesează, ci, mai degrabă, vor să obţină informaţii din postările lor, care trebuie să aibă un număr minim de caractere. "Pentru că oamenii scriu cel puţin 400 de caractere (faţă de 140 pe Twitter), prin intermediul postărilor lor le putem înţelege personalitatea", a spus Arvind Dixit.
Toate postările de pe Bubblews sunt publice. Site-ul a fost accesat, de la lansarea versiunii beta, în 2012, de aproximativ 20 de milioane de persoane din întreaga lume şi câteva zeci de mii au publicat conţinut pe această reţea de socializare.