Companiile americane Apple şi Google sunt cele mai valoroase branduri din lume. Cei doi giganți IT,ocupă pentru al treilea an consecutiv primele două poziţii într-un clasament realizat anual de compania de consultanţă Interbrand pentru primele 100 de mărci la nivel global, informează Mediafax.
Evaluată la 170,276 miliarde de dolari, Apple şi-a mărit valoarea brandului cu 43%, în timp ce Google a înregistrat o creştere de 12%, la 120,314 miliarde de dolari.
Primele 10 poziţii sunt ocupate de Coca-Cola, Microsoft, IBM, Toyota, Samsung, General Electric, McDonald’s şi Amazon, care a intrat pentru prima oară în top 10, cu o valoare a brandului de 37,948 miliarde de dolari.
Alte cinci branduri au intrat pentru prima oară în top 100 de branduri, respectiv Lego (locul 82), PayPal (97), MINI (98), Moet&Chandon (99) şi Lenovo (100). Lenovo este al doilea brand din China care figurează în topul Interbrand. Primul a fost Huawei (locul 88),care a intrat în clasament în 2014.